אמצעים להפחתת כאבים- טכנולוגיות ועזרים לכאב כרוני

אמצעים להפחתת כאבים- טכנולוגיות ועזרים לכאב כרוני

הקלת כאבים>

הקלה על כאב יכולה כאמור להתבצע בעזרת מגוון שיטות ומכשירים שאינם מערבים תרופות משככות כאב, במאגר המידע עזרים תוכלו להתוודע לכלל סוגי הפתרונות המוצעים בנושא.

מכשיר טנס>

טנס הנו מכשיר המיועד להפגת כאבים. טיפול במכשיר TENS עושה שימוש בפולסים חשמליים שחוסמים את פקודת הכאב במוח וכך משככים ומרככים מאוד את תחושת הכאב. המכשיר ממוחשב והוא משנה את תדר הפולסים בהתאם לתוכנית הטיפול הנבחרת. מכשירי TENS בטוחים מאוד לשימוש והם ללא תופעות לוואי כלל.

מכשירים לטיפול בכאב>

בדומה לTENS, מכשיר לטיפול בכאב מיועד לסובלים מכאבים בשרירים, במפרקים או מכאבים כרוניים. בין שאר הפתרונות המוצעים ניתן למצוא מכשירי אולטרסאונד ייעודיים, אמבט פראפין, מכשיר PAINSHIELD ועוד, כשהמשותף לכולם הוא ההימנעות משימוש בתרופות.

מכשיר עיסוי>

מכשיר עיסוי יכול לעזור לרבים מאוד הסובלים מכאבים בעיקר בגב ברגליים ובצוואר. קיים מגוון רחב  של מוצרים לשימוש ביתי שביכולתם להקל מאוד על הסובלים ולשפר את איכות חייהם. בין שאר מכשירי העיסוי שאפשר להשיג במאגר המידע עזרים קיימים: מכשירים לעיסוי צוואר גב ורגליים המשלבים חימום ורטט, משטח שיאצו לכפות הרגליים, מכשיר לעיסוי לימפטי ועוד. 

נעלי נוחות>

נעלי נוחות הנם נעליים אורטופדיות מותאמות אישית. נעלי הנוחות מתאימים למגוון בעיות רפואיות כמו רגל סוכרתית, בצקות, כאבי גב ועוד.  

ציוד אורטופדי>

ציוד אורטופדי משמש לטיפול ושיקום במצבים של בעיות פיזיות שונות לרבות כאלה המערבות כאבים. במאגר המידע עזרים ניתן למצוא ציוד אורטופדי, ציוד לפיזיותרפיה, מיטות טיפול, סדים ועוד. 

אביזרים לברך קרסול וכף רגל>

אביזרים לברך קרסול וכף הרגל מוגדרים כעזרים אורתופדיים לפלג גוף תחתון ומיועדים למצבים בהם יש מתיחה, נקע או קריעה של שריר המלווים בכאבים. במאגר המידע עזרים תוכלו למצוא מגוון רחב של אביזרים אורטופדים כגון: תומך ברך וקרסול, מייצב לקרסול וכף הרגל, סד לטריגר פינגר ועוד.