תקנון ביטולים

תקנון ביטול  עסקת מכר מרחוק

אתר עזרים הינו פלטפורמת סחר מקוונת  המאפשרת לגולשים להזמין מוצרי טכנולוגיה מסייעת  באופן ישיר ומאובטח מבתי עסק המשווקים את המוצרים . עם קבלת ההזמנה על הספק לאשר אותה בטרם ביצוע חיוב כרטיס האשראי של הלקוח. לאחר שבית  העסק אישר את העסקה יחויב כרטיס האשראי  של הלקוח ובאחריות  בית העסק לספק את המוצר תוך 14 ימי עסקים.

תקנון מקוצר  בפישוט לשוני :

  • עסקת מכר מרחוק היא עסקה שבה הקונה לא פוגש את המוכר .
  • מותר לבטל עסקה כזו החל מהרגע שבצעתם  את הזמנה  ועד 14 ימים אחרי שקבלתם את המוצר.
  • לצרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אדם בן 65 ומעלה או עולה חדש, מותר לבטל עסקת מכר מרחוק עד 120 יום אחרי שהוא קבל את המוצר אבל בתנאי שיצר קשר (בטלפון או במייל) עם בית העסק לפני שעשה את העסקה.
  • אם יש בעיה במוצר או אם לא קבלתם את המוצר שהזמנתם מותר לכם לבטל את העסקה בלי לשלם דמי ביטול .
  • אם ביטול העסקה נעשה בגלל שהקונה התחרט ולא בגלל שהייתה בעיה במוצר .בית העסק רשאי לגבות דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או עד  100 ₪.
  • אי אפשר לבטל עסקה על מוצרים שיכולים להתקלקל כמו מזון או מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית .

תקנון מלא

ביטול עסקאות

  1. מדיניות ביטול הזמנה תהא כפופה לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), ואין באמור בסעיף שלהלן לגרוע ממנו.
  2. בקשה לביטול הזמנה ייעשה ישירות מול בית העסק ממנו נרכש המוצר.
  3. ניתן לבטל הזמנת של מוצר 14 יום  מיום ביצוע ההזמנה ועד 14 יום ממועד קבלת המוצר בפועל.– לפי המאוחר.
  4. על אף האמור לעיל, ביטול הזמנה של מוצרי חשמל, תתאפשר בתוך 14 יום בלבד מיום קבלת המוצר על-ידי הלקוח בהתאם למפורט כאמור.
  5. זכות הביטול אינה תקפה, בין היתר, במקרים הבאים:
    • טובין שיוצרו במיוחד בעבור הלקוח.
    • טובין פסידים (מוצרים מתקלקלים או מתכלים כגון מוצרי מזון שעבר תאריך תפוגתם ועוד).
    • תרופות מרשם ו/או תרופות ללא מרשם ו/ או מוצרים רפואיים כהגדרתם.
    • מוצרים המוגדרים כתכשירים לרבות תוספי תזונה.
    • ציוד רפואי מתכלה .

מלבד במקרים של טעות במשלוח או תנאי הובלה לקויים.

  1. ביטול הזמנה בטרםנשלח המוצר ללקוח יעשה כמפורט להלן:
    • כאשר ההזמנה הינה בסטאטוס "הזמנה ממתינה לאישור" יופיע בעמוד "ההזמנות שלי" לצד שורת ההזמנה כפתור (אייקון) לביטול הזמנה, לחיצה על הכפתור תבטל את ההזמנה באופן מידי במקרה זה אין צורך בזיכוי משום שכרטיס האשראי טרם חוייב .
    • כאשר ההזמנה הינה בסטאטוס "הזמנה אושרה", יש לפנות אל בית העסק  ממנו בוצעה ההזמנה  בבקשה לבטל את ההזמנה

לאחר שליחת הודעת ביטול ההזמנה נציג משירות הלקוחות של בית העסק ייצור קשר עם הלקוח להמשך תהליך ביטול ההזמנה.

אם אינכם זוכרים את שם בית העסק שממנו הזמנתם את המוצר  ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מאגר המידע באחת מהדרכים הבאות :

  • שליחת הודעה על ידי כפתור "ביטול עסקה " הנמצא בכל דפי האתר.  ומילוי פרטי     הלקוח.
  • שליחת מייל לכתובת info@azarimdigital.co.il – יש לציין את מספר ההזמנה.
  • שליחת פקס למספר 0773183105. יש לציין את מספר ההזמנה.

במקרה של ביטול הזמנה מכל סיבה שהיא הלקוח יאפשר לעזרים דיגיטל  ו/או למי מטעמה להעביר את שמו וכתובתו ליצרן או יבואן המוצר לצורך בדיקה.

  1. ביטול הזמנה לאחראספקת המוצר ללקוח תעשה באופן הבא:
    • היה וביטול ההזמנה נעשה עקב:
      • פגם במוצר שסופק ללקוח או עקב אי התאמה בין המוצר או בין השירות לבין הפרטים שנמסרו ללקוח אודות תכונות המוצר או עקב אי-אספקת המוצר במועד או בשל הפרה אחרת של ההזמנה בידי החברה:

(א). יפעל הלקוח לביטול ההזמנה בהקדם באחת מהדרכים המפורטות בסעיף 6.2 לעיל, ולא יאוחר מ-14 יום מיום קבלת המוצר על-ידו;

(ב). יזוכה הלקוח בסיום הטיפול בפניה תוך 7יום ממועד קבלת הבקשה לביטול בכפוף להחזרת המוצר לחברה. החזרת המוצר תעשה לאתר בית העסק  שממנו הוזמן המוצר  (ככל שהמוצר סופק ללקוח באמצעות משלוח);

(ג). עם הזיכוי תימסר ללקוח עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא יגבו מהלקוח דמי ביטול כלשהם).

מובהר כי ביטול הזמנה כאמור יעשה כנגד הצגת חשבונית או פרטי כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה, ובמידה שלא יוצג אחד מהנ"ל, הזיכוי הכספי יהיה בהתאם למחיר הנמוך ביותר של המוצר ב-30 הימים האחרונים.

 

  • היה וביטול הזמנה נעשה שלא עקב פגם, אי התאמה בין המוצר או השירות לבין הפרטים שנמסרו ללקוח אודות תכונות המוצר, אי-אספקת המוצר במועד או בשל הפרה אחרת של ההזמנה בידי החברה:

(א). יפעל הלקוח לביטול ההזמנה בהקדם באחת מהדרכים המפורטות בסעיף  6.2  לעיל, ולא יאוחר מ-14 יום מיום קבלת המוצר על-ידו;

(ב). יזוכה הלקוח בסיום הטיפול בפניה תוך 7 יום ממועד קבלת הבקשה לביטול בכפוף להחזרת המוצר לחברה. החזרת המוצר תיעשה לאחד מסניפי רשת סופר-פארם ברחבי הארץ או בתיאום איסוף המוצר מבית הלקוח על חשבונו.

(ג). עם הזיכוי יימסר ללקוח עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור והחברה תהא זכאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לחייב את הלקוח בדמי ביטול הזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן ותביא לידיעת הלקוח את החלטתה לעניין החיוב טרם חיוב הלקוח בפועל. דמי הביטול יהיו בשיעור של עד 5% ממחיר הקנייה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.

מובהר כי ביטול הזמנה כאמור יעשה כנגד הצגת חשבונית או פרטי כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה, ובמידה שלא יוצג אחד מהנ"ל, הזיכוי הכספי יהיה בהתאם למחיר הנמוך ביותר של המוצר ב-30 הימים האחרונים.

  • היה ולאחר ביצוע הזמנה באתר יתברר כי המוצר אזל במלאי ו/או כי לא ניתן לספקו, יישלח ללקוח דואר אלקטרוני (או שנציג החברה ייצור איתו קשר טלפוני) המודיע על ביטול הזמנת אותו מוצר ללא חיוב ו/או השבת כספו (לפי העניין) ולא תהיה ללקוח כל טענה כנגד החברה בגין זאת.. לא תהיה ללקוח כל תביעה ו/או דרישה ו/או טענה מכל מין וסוג שהוא כנגד סופר-פארם במקרה כאמור.