אופניים לרגליים ולידיים

אופניים לרגליים ולידיים

אתם בוודאי מכירים את המצב בו אתם יודעים שאתם צריכים להתחיל לעשות כושר, אך לא מצליחים להגיע למצב בו הינכם מתחילים. עכשיו חישבו כמה קשה זה לקשישים הקרובים אליכם: סביכם, הוריכם, אחיכם, ועוד. עבורם, כמי שחצו את גיל 60 או 70, הנטייה לצאת לכושר מהווה נטל גדול יותר משנה לשנה. במצב הזה עולה השאלה כיצד ניתן לרתומם לפעילות גופנית בקלות? התשובה היא פשוטה- הכירו את מוצר הכושר האפקטיבי ביותר לגיל השלישי: אופניים לרגליים ולידיים. 

הכלי אינו מצריך סחיבה: הוא נייד וקל לאחסון

באופן שונה מהאופניים הסטנדרטיות של חדר הכושר או ממכשיר ההליכון, במכשיר זה מדובר בממשק הקל לסחיבה, לגרירה ולאחסון. בשל כך, הוא גם מאד קל לפריסה ולהתחיל בעזרתו סשן של פעילות גופנית. אופניים לרגליים ולידיים מדגם זה הם כלי מתקפל, וככזה הוא מאוד קל לשליטה. העמדתו קלה ואינה מורכבת- היא מתבססת  על פריסת רגליים לכיוונים נגדיים כך שנוצר בסיס העמדה טוב של הכלי. לאחר שלב זה, ניתן לעלות על הכסא שלו, הנראה ככיסא אופניים כמו מכל סוג אחר, לדווש ובמקביל אף לעשות סיבובי ידיים בעזרת הכידון.

נכנסים לכושר בקלות ובכל מצב

בהתנהלות שונה מאופני כושר רגילים, בעזרת מוצר זה אינכם צריכים לגשת לחדר הכושר, לנסוע עד אליו, או להסיע את קרוביכם לשם. ניתן להשתמש באופניים הללו בתוך בית האבות או בדירת הקשישים בכל ימות השנה, גם כאשר ישנה סערה בחוץ. כלי זה רק מצריך פריסה וכניסה ל- Mode של דיווש ותנועות ידיים- זה הכל. עקב כך, נושא הכושר והפעילות הגופנית הופך להיות מאוד פשוט וקל כאשר מדובר באופניים אלה לרגליים ולידיים. האופניים מדגם זה אף ניתנות לוויסות על ידי המתעמל, תוך מציאת רמת הקושי המתאימה לו ביותר, ושינוייה בהתאם לצורך.


וויסות אימוני הכושר על אופני ידיים ורגליים

למעשה, אופניים אלה לרגליים ולידיים ניתנים לוויסות קל והתאמה של רמות קושי, גם של סחיבת הכידון בתנועה סיבובית בעזרת הידיים וגם של הדיווש שרמת הקושי שלו עולה ככל שמתקדמים ברמה. אופניים לרגליים ולידיים המתאימים את רמות הקושי למשתמש למעשה מספקים לו את כל הכלים הדרושים להתפתחות בתחום שרירי הרגליים וסיבולת לב ריאה, אשר הם תמורות מאד חשובות עבר בריאות האדם.

לעשות כושר בקצב של המשתמשים

מהיתרונות המשמעותיים ביותר של אופניים אלה לרגליים ולידיים הוא הכושר. עקב העובדה שניתן להתאים את רמת הקושי ולהעלותה בהדרגה, תוכלו לעשות כושר באחריות, ובנוסף תחושו את ההתקדמות שתאפשר לכם להגיע לגבהים ורמות כושר גבוהות שתמיד חלמתם עליהם. אופניים לרגליים ולידיים מדגם זה הנם כלי קל משקל ומאוד קל ופשוט לתחזוקה, מה שהופך את ההתעסקות מעבר לכושר עצמו לקצרה ופשוטה עבור כל משתמש. אם הינכם מעוניינים לרכוש עבור הקשישים הקרובים אליכם מכשיר כושר מתקדם ופשוט לתפעול, אופניים אלה לרגליים ולידיים הן בדיוק הכלי שיגשים עבורם פרטים אלה ויחזיר להם את האהבה וכוח הרצון לפעילות הגופנית.



מאמר זה נכתב על ידי הגיל השלישי- עזרים לקשישים


נערך ע"י מערכת עזרים 

שתף את הפוסט