אופניים מותאמים לבעלי צרכים מיוחדים

אופניים מותאמים לבעלי צרכים מיוחדים

פעילות ספורט ופנאי חשובה לכולנו ובאופן מיוחד לבעלי מוגבלויות שנמצאים למעשה ב'שיקום מתמיד' במאגר המידע עזרים ניתן למצוא מגוון של אופניים המותאמים לנכים או למבוגרים ובהם: אופני יד, אופני טנדם תלת אופן עם או בלי תמיכות נוספות.

אופני כביש נמוכים מותאמים לנכים ומופעלים ע"י דיווש בעזרת הידיים
אופני כביש נמוכים מותאמים לנכים ומופעלים ע"י דיווש בעזרת הידיים

אופני ידיים>

במאגר המידע עזרים ניתן למצוא מגוון של אופניים המותאמות במיוחד לנכים או למבוגרים. אופני יד הם תלת אופן, אופניים עם שלושה גלגלים המופעלים באמצעות הידיים. לאופניים יש התאמה של המושב, הפדלים, גובה הכידון והם מומלצים מאוד עבור  נכים בפלג הגוף התחתון.

אופני טנדם הם אופניים עם שני מושבי רוכב אחד מאחורי השני ושני סטים של פדלים - זוג לכל רוכב
אופני טנדם הם אופניים עם שני מושבי רוכב אחד מאחורי השני

אופני טנדם>

אופני טנדם הנם אופנים המותאמים לשני רוכבים בהם המדריך או הרוכב הראשי יושבים במושב הקדמי ובמושב האחורי יושב מתאמן בעל מוגבלות כלשהי ולמעשה מוסע ע"י הרוכב הקדמי כשבאפשרותו לסייע גם כן בהפעלת האופניים ובכך הוא מצטרף כשווה בין שווים לחווית הנסיעה.

תלת אופן יעודיי להסעת ילדים בבטיחות ובנוחות. ניתן להרכיב עליהם שני ילדים בנוסף לרוכב
תלת אופן יעודיי להסעת ילדים בבטיחות ובנוחות

תלת אופן>

לבעלי מוגבלות, לאנשים מבוגרים, למי שסובל מבעיות בשיווי המשקל ולכל מי שמעוניין להרגיש מעט יותר בטוח בעת רכיבה על אופניים, במאגר המידע עזרים ניתן להשיג  מבחר דגמי תלת אופן בעלי יציבות מוגברת, חוזק מבני ואפשרות לשמש ככלי רכב עירוני מושלם לקניות ספורט או סידורים. בנוסף לתלת האופן המוכר והסטנדרטי ניתן להשיג גם דגמים עם חיזוק נוסף, ידיות נוספות ורצועות בעבור מי שמתקשה להישאר בנוחות ובביטחון על מושב הרכיבה. לכל הדגמים ניתן להוסיף מנוע עזר, ספסל אחורי ו/או סל קניות.

שתף את הפוסט