איך לתכנן מעלית אנכית או מעלון אנכי לבית פרטי?

איך לתכנן מעלית אנכית או מעלון אנכי לבית פרטי?

איך לתכנן מעלית אנכית או מעלון אנכי לבית פרטי?

משפצים את הבית הקיים? תכנון מעלית או מעלון לבית פרטי הוא השלב הכי חשוב.

אם אתם בונים בית חדש, יש לשלב את המיקום של פיר המעלית וחדר המכונות בתחילת התהליך ממש מהישיבה עם האדריכל או מתכנן של הבית. ניתן לתכנן את המעלית או המעלון כך שיתאימו לפריסת הבית בתצורה זהה, צוות התכנון צריך לתכנן את הדרישות המבניות והחשמליות בין אם זה למעלון עם פיר או מעלון ללא פיר. הדרישות שונות לחלוטין.

התאמה של הבית הקיים לטובת מעלית ביתית חדשה או מעלון ללא פיר:

עיצוב מחדש של בית המגורים דורשת חשיבה משמעותית, מכיוון שהמעלית או המעלון יצטרכו להתאים לבית הקיים,  בדרך כלל עם כמה שפחות שינויים באתר. מעלית או מעלון אנכי רגילה דורשים  שטח של כ- 1.2/1.2 מטרים ( מידת מינימום ) ואף יותר כ- 1.6/1.6 מטר במידה ויש צורך במעלון המתאים לכיסא גלגלים תיקני. יש לחשוב על כל המכלולים של המעלון, אם המעלון דורש חדר מכונות, יש צורך במרחב נוסף. רוב המעלונים ללא פיר אינם דורשים עומק בור במפלס הקומה התחתונה והם בעלי יתרון המאפשר להתקין אותם בפנים הבית וגם מחוץ לבית.

התקנת מעליות ביתיות על ידי צוות מומחים:

מעלית ביתית או מעלון ביתי ללא פיר היא מערכת מורכבת שיש להתקין כראוי בכדי להבליט את איכויותיה האסתטיות, יש לדון ביתרונותיהן של מערכות ההנעה למעליות המגורים השונות ולהתקין את היחידה בהתאם לבטיחות הנדרשת עם פיר או ללא פיר.

כדי לענות על הדרישות הספציפיות שלך יש לפנות לחברה מקצועית שהיא חברת מעליות מוסמכת, מגוון הפתרונות לגבי מעלונים ללא פיר הוא רחב מאוד ויש פתרון נגישות לכל דרישת הלקוח באין אם הוא לקוח פרטי או מוסדי.

נכתב ע"י: חברת עדן מעליות

שתף את הפוסט