הפחתת כאב באמצעות טיפול בפולסים אלקטרו מגנטיים

הפחתת כאב באמצעות טיפול בפולסים אלקטרו מגנטיים

טכנולוגיות  לטיפול והפחתת כאבים

לעתים קרובות אנו סובלים מכאבים כרוניים בשרירים ובמפרקי העצמות. הרפואה הקונבנציונלית מציעה בד"כ טיפול תרופתי באמצעות משככי כאבים,זריקות וחומרים אחרים בעלי השפעות מרחיקות לכת על מצבנו הבריאותי ולעתים קרובות אף גורמות לנו לפתח התמכרות מזיקה אליהם. חשוב לדעת כי קיימות טכנולוגיות  לטיפול והפחתת כאבים .

בבחירת הטכנולוגיה המתאימה חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מיומן בסוג הטיפול או הטיפולים אותם הוא מעניק. באזור נותני השירותים באתר עזרים תוכלו לקבל מידע אודות מגוון אנשי מקצוע מיומנים בתחום הבריאות והשיקום.

פולסים אלקטרו מגנטים  הינה טכנולוגיה אשר אושרה לשימוש על ידי הרשות הפדרלית לתרופות ומזון (FDA)  בטכנולוגיה זו אנו בעצם עושים שימוש במכשיר המשרה שדה אלקטרומגנטי על האזור הפגוע בגוף  בתדירות ובעוצמה המתאימים לאזור או האזורים המטופלים בגוף.

לכל תא בגוף יש שדה מגנטי מסוים, העלול להשתנות או להיפגע עקב חבלה,מתח,מחלה או השפעה שלילית אחרת. השראת השדה האלקטרומגנטי על האזור הפגוע מוביל לכך שהמטען החשמלי בתוך התאים מתאזן וכך חילוף החומרים בתא חוזר לתקינות, המביא להפחתת כאבים ולהחלמה מהירה יותר.

השימוש בשדה מגנטי מועיל בכמה רמות :

1. ברמת האיבר הפגוע –  עידוד פעילות פנים תאית המעודדת ריפוי הנזק באיבר .

2. ברמת מערכת הדם  – שיפור כושר הנשיאה של כדוריות הדם ושיפור באספקת חמצן סדירה לאזור הפגוע. במחלות רבות הטיפול משקם ומבריא ולא רק משכך כאב.

3. ברמת מערכת העצבים הטיפול משנה את הולכת הכאב בתאי העצב למוח ובכך עוזר בהבראת האיבר ושיקומו.

השימוש הרב ביותר והמוכר ביותר הוא  בטכנולוגיה זו הוא בתחום האורתופדיה, במצבים  כמו שברים, מחלות עצם ופרקים, כאבים לאחר ניתוחים, פציעות ספורט כאבים באופן כללי. אך במחקר יש התייחסות למגוון מצבים כמו מחלות ניווניות , סרטן, סוכרת , מחלות אוטואימוניות ועוד במהלך השנים נחקרו ונמצאו שימושים רבים במגוון רחב של בעיות ומחלות . קיימת כמות עצומה של מחקרים ,ברובם עם קבוצות בקרה

נכתב על ידי : אייל אלימלך

נערך על ידי מערכת עזרים 

מכשיר גלי הלם לטיפול בכאב
מכשיר גלי הלם לטיפול בכאב
שתף את הפוסט