חשיבות מגן לאייפד

חשיבות מגן לאייפד

כיצד להגן על אייפד? 

רוב האנשים מתלבטים לאחר רכישה של אייפד, האם כדאי לקנות מגן לאייפד ואם כן איזה כיסוי כדאי לרכוש.

ההמלצה שלנו היא חד משמעית: לרכוש מגן – אייפד הוא מכשיר יקר ומגן טוב יכול למנוע שברים של המכשיר לאחר נפילה. ההסתברות לנפילה היא גדולה אף יותר כאשר האייפד משמש כמכשיר תקשורת והמשתמש בו מנייד אותו ממקום למקום.

במאמר זה מוצגים כמה כיסויים המסייעים בשמירה על המכשיר.

 

לייפ פרוף – הוא  מגן מוקשח שנוצר במיוחד לתנאים קשים כגון: גשם, ים, שלג וגם עמידות בנפילות או מכות חזקות. הוא מורכב מ 2 שכבות ומנגנון איטום למים מצוין המאפשר אפילו צילום מתחת למים.

Otterbox Defender

אוטרבוקס דפנדר – מגן מוקשח בעל 4 שכבות הגנה: 2 שכבות אחוריים, אחד קדמי מעל המסך וכיסוי נוסף המשמש גם כמעמד לאייפד וגם ככיסוי הסוגר לחלוטין את כיסוי האייפד (ראה תמונה מטה). עומד בסטנדרטים של צבא ארה"ב ונבדק בנפילות.

Survivor

סורביבור – כיסוי מוקשח מקצועי העומד בסטנדרטים של צבא ארה"ב. מורכב מ-3 שכבות. 2 אחוריות ואחת קדמית המתיישבת מעל המסך.

 

Big Grips

ביגגריפס -כיסוי מגן  פופולרי המתלבש מסביב לאייפד. מרפד את 4 הצלעות של האייפד. היות והמגן הזה לא מכיל הגנה כלשהי למסך עצמו, מומלץ לרכוש גם מגן זכוכית למסך האייפד. ניתן לרכוש גם מעמד המאפשר הצבתו בזווית. חלק מהדגמים מגיעים עם ידית אחיזה

בשוק קיימים סוגים רבים של כיסויים לאייפד. בזמן רכישת כיסוי חשוב לזכור שתפקידו של הכיסוי הוא להגן ולשמור על האייפד מפני שבר ובעיקר שבר המסך החלק הכי רגיש באייפד, לכן ההמלצה שלנו היא להשקיע בכיסוי איכותי המתאים לצרכים של המשתמש.

נכתב על ידי: סימונה צליק חברת טכנו מ.א.ג  

נערך על ידי: מערכת עזרים

 

שתף את הפוסט