טיפולים אלטרנטיביים עד הבית לגיל השלישי

טיפולים אלטרנטיביים עד הבית לגיל השלישי

מהם טיפולים עד הבית ?

טיפולים אלטרנטיביים עד הבית הם כבר לא עניין של מותרות ולעתים הם ההבדל בין איכות חיים לבין חיים בסבל ובכאב.

טיפולים עד הבית מתאימים לאנשים שמסיבה זו או אחרת אינם מסוגלים להגיע אל המרפאה לרפואה משלימה. אזרחים ותיקים רבים מודעים לכך שניתן לזמן רופא הבית בעת מחלה אך  לא רבים יודעים שניתן לקבל גם שרותי רפואה משלימה עד הבית.

 היתרונות שיש ברפואה המשלימה עבור גופו ונפשו של האדם ידועים לכל. כיום ניתן לקבל טיפולים בבית ללא צורך לצאת לקלינקה או למרפאה .המטפל מגיע מאובזר במיטת טיפולים ובכל הציוד הנדרש לשם טיפול אלטרנטיבי. על ידי הגעה אל ביתו של הקשיש ומתן טיפול בביתו, באזור בו רמת הנוחות שלו היא גבוהה, ניתן לקבל שני יתרונות עצומים בבת אחת. היתרון האחד הוא טיפול בכאב הפיזי שממנו סובל המבוגר והיתרון השני שהוא לא פחות חשוב, הוא השקט הנפשי של המטופל ושל משפחתו.

מומלץ להזמין מטפל אחרי התייעצות עם המרפאה לרפואה משלימה. רק על ידי התאמת המטפל הנכון, הטיפול הרצוי וזמן הביקור באופן המושלם ביותר להוריכם המבוגרים ניתן יהיה לקבל טיפול אפקטיבי.

מגוון הטיפולים שניתן לקבל עד לבית הקשיש מתחלקים  לטיפול לשם תחזוקת הגוף הנעשים בשוטף כגון טיפולי שיאצו, עיסוי רפואי, רפלקסולוגיה ועוד. כמו כן ניתן לקבל טיפולים דחופים המיועדים למקרים דחופים בהם נגרמת מגבלה רצינית כתוצאה מכאב כמו במקרים של כאבי גב .

הקליקו למידע נוסף אודות שירותים בבית הלקוח

הקליקו למידע נוסף אודות טיפולים אלטרנטיביים בבית

נכתב על ידי – Negev טיפול בכאבים

נערך על ידי – צוות עזרים

 

שתף את הפוסט