מה עושים כאשר יש קושי באכילה או בשתיה ?

מה עושים כאשר יש קושי באכילה או בשתיה ?

עזרים לאכילה>

עזרים לאכילה מיועדים לילדים, למבוגרים ולקשישים עם מגבלת תפקוד בידיים. בקטגוריה זו ניתן למצוא כלי אוכל מותאמים, מגשים למיטה ולכיסאות גלגלים, מערכות להאכלה, משטחים למניעת תזוזה של כלי האוכל, סינרים וצלחות מיוחדות.

כלי אוכל כבדי משקל>

כלי אוכל כבד משקל מיועדים לאנשים עם רעד בידיים. נמצא שתוספת משקל לכלי האוכל מסייעת בהפחתה של הרעד, עוזרת בשליטה על כלי האוכל ומפחיתה בהרבה נפילה של המזון.

כלי אוכל לאכילה ביד אחת>

כאן ניתן למצוא כלי אוכל המיועדים לאכילה ביד אחת בעבור אלה שאינם יכולים להשתמש בשתי הידיים..

מאחזים והתאמות>

במאגר המידע עזרים בחר פטנטים לשיפור האחיזה בכלי האוכל.

עזרים לשתייה>

עזרים לשתייה מסייעים במקרים בהם יש מגבלה מוטורית בתפקוד הידיים או במקרים בהם יש קושי בבליעה.

מזון רפואי>

מזון רפואי מיועד למבוגרים  המתקשים לצרוך מזון מוצק או שזקוקים להשלמה שתזונתית. תוספי מזון  מכילים ריכוז גבוה של ערכים תזונתיים ומגיעים בצורה של נוזל או אבקה להכנת שייק. במאגר מידע עזרים תוכלו למצוא מגוון רחב של מזון ייעודי למבוגרים המתקשים בבליעה ולעיסה.

משטח האכלה מונע החלקה>

משטח נגד החלקה מונע תזוזה של כלי מטבח גם כשהם נמצאים בשיפוע. המשטח נגד ההחלקה מתאים לשימוש בטמפרטורה גבוהה ונמוכה, אינו רעיל, והוא אנטי בקטריאלי. המשטח מגיע לרוב כגליל סילקון המאפשר גזירת קטע יריעה לגודל הרצוי. המשטח משפר מאוד יציבות הכלי על השולחן ואף מסייע לתיקון האחיזה של כלי האוכל בזמן הארוחות.  

סינר האכלה>

סינר האכלה מיועד למבוגרים או בעלי מוגבלויות. הסינר מסייע לשמירת ההיגיינה בזמן הארוחות. קיימים סינרים חד פעמיים, סינרים רב פעמים, וסינרים עם כיס.

רובוט האכלה>

רובוט האכלה יודע להשתמש ב4 סוגי מזון שונים במקביל, תפקידו לאסוף ולהביא את האוכל בעזרת כפית ייעודית עד לפה של המשתמש. הפעלת הרובוט נעשית בכתפיים, ברגליים, בראש או בפה.

שתף את הפוסט