טיפול בכאב באמצעות פולסים אלקטרומגנטים

טיפול בכאב באמצעות פולסים אלקטרומגנטים

גופנו הוא מערכת של תאים אשר טעונים במטען חשמלי. אותות חשמליים עוברים דרך העצבים ומפעילים את הרקמות. הפעולות שהתאים מבצעים קשורות בהעברה של חלקיקים טעונים כמו: נתרן, אשלגן, כלור וסידן, המשמשים בתור סימנים להפעלה וכיבוי
של מערכות שונות בתא.

כאשר איבר או רקמה נפגעים וניזוקים עקב תהליך דלקתי ממושך/ פציעה או ניתוח/ גיל מתקדם, הפעילות החשמלית בחלק מהתאים באזור נפגעת ויוצאת מאיזון.
במצב זה, התאים אינם מתפקדים בצורה יעילה, הם לא מגיבים לגירויים של הגוף, משדרים כאב ולכן מפריעים לתקן את הנזק שנוצר. זהו המנגנון, אשר גורם לכך שהכאב נהפך לכרוני.

בתמונה: מכשיר אלקטרומגנטי במיטת טיפולים

על ידי הפעלה של שדה אלקטרו-מגנטי בתדירות מדויקת, בעוצמה ובאופן מתאים, מוסדרים ומאוזנים המטען החשמלי והתפקוד של התאים הפגועים. בנוסף, הטיפול עוזר בסידור מחדש של כדוריות הדם האדומות ובכך מגביר זרימת דם וחמצן לאיבר המטופל, מאיץ ומעודד החלמה וכך מתאפשרת הפעלה יעילה של תהליכי ריפוי עמוקים.

תמונה להמחשה: למטה בצד שמאל ניתן לראות את תאי הגוף לאחר טיפול והובלת חמצן מסודרת, בצד ימין רואים את התאים ממחסור בחמצן.

במהלך העשורים האחרונים בוצעו עשרות אלפי מחקרים, אשר בדקו את יעילות הטכנולוגיה על מטופלים במחלות רבות.

למשל, המחקרים הוכיחו שהטיפול באנשים הסובלים מתחלואים רבים כגון שחיקות סחוס, בלטי דיסק, כאבים כרוניים מסיבות שונות, מחלות כרוניות רבות כגון פיברומיאלגיה ועוד , מרגישים הרבה יותר טוב, טווח התנועה גדל ואיכות החיים עולה.

בחלק מהמחקרים בוצע מעקב של 4 שנים לאחר הטיפול ובמרבית המטופלים התוצאות נשתמרו!

הטיפול בשדה אלקטרו-מגנטי פועם מסייע לריפוי, חידוש התאים, שיקום של תאים  והחזרה לרמה נורמלית של חילוף החומרים בתוך התאים הפגועים. 

בשל האופי של המחלות והסבל ,התרופות ותופעות הלוואי, איכות חיים ירודה והפסד ימי עבודה רבים,  ההשפעה של הטיפול הינה עצומה וחשובה .אין סכנה ואין תופעות לוואי.

בתמונה מכשיר אלקטרומגנטי עם כוהלים

למי מתאים הטיפול :

לסובלים מכאבים כגון פריצות דיסק, בלט דיסק

שחיקות סחוס

פציעות ספורט

הגיל השלישי

לאחר ניתוחים ,   פיברומיאלגיה,  לאחר שבץ מוחי , שיקום לאחר תאונות .
___________________________________________________________________

 

 

מאמר זה נכתב על ידי painfree

נערך ע"י צוות עזרים.

שתף את הפוסט