סובלים מכאבי צוואר או גב? הנה הפתרון שעוד לא ניסיתם

סובלים מכאבי צוואר או גב? הנה הפתרון שעוד לא ניסיתם

אם אתם קוראים את זה, סביר להניח שאתם מבלים חלק גדול משעות היום שלכם בישיבה ולא מעט שעות מול מסך. למה זה מסוכן? כי בישיבה אתם מעמיסים על החוליות בגב התחתון שלכם 150% יותר משקל מאשר בעמידה, ועל כל ס״מ שאתם מכופפים את הראש, אתם מעמיסים 2 קילו על הצוואר שלכם. הראש הממוצע שוקל 5 קילו. זה יותר מ20 קילו! משקל של ילד בן 6 על הצוואר שלכם במשך שעות כל יום, שנים על גבי שנים.

עמוד השדרה שלכם נדחס והשרירים שלכם מתכווצים כדי לפצות על המנחים הבעייתיים הללו. אז אתם סובלים מכאבי צוואר וכאבי גב תחתון, וזו לא אשמתכם. אז מה יכול להיות פתרון?

ספינאלי בע״מ היא חברה המספקת מספקים פתרונות אורתופדיים המבוססים על עקרונות רפואיים בני יותר מ70 שנים. פתרונות שעוזרים לכל ישראלי לטפל בעצמו מהבית, ולהרגיש טוב יותר

״אנו יודעים שעם המידע והכלים הנכונים, כל אחד יכול לטפל בעצמו מהבית. מכשיר אורתופדי מאפשר לך לחיות לצד הכאב, לטפל בעצמך ולדאוג לגוף שלך. אנחנו יוצרים מציאות חדשה. מציאות שבה ישראלים מקלים על כאבים מהבית, בונים מודעות לגוף, ליציבה ולבריאות שלהם, וחיים ברוגע ושלווה. חופשיים מכאבים. חופשיים מדאגות. ואנחנו מגבים את כל זה בהבטחת ברזל ל90 ימי ניסיון ו2 שנות אחריות. או שאתם חווים הקלה בכאבים או שאתם מקבלים החזר בכפוף לתקנון האתר."

המוצרים של ספינאלי

מכשיר הNeck Calm לטיפול בכאבי צוואר הנו כרית אורטופדית להפגת כאב
לצפייה בסרטון פירוט והדרכה מלא על המוצר: https://www.youtube.com/watch?v=WjyZdC8V-80

חלק קטן ממוצרי הצוואר מספקים את מה שהם מבטיחים. האמת היא שיש מרכיב אחד מכריע שירפא את הצוואר שלכם. והואמתיחה וביצוע התרגילים הנכונים! אבל זה לא מספיק למתוח את הצוואר בדרך הרגילה. יש זווית מיוחדת למתיחה של הצוואר.

בשנת 1893, נוירולוג רוסי בשם ולדימיר בכטרב הציע את טכניקת המתיחה הצווארית (באנגלית Cervical Traction) לטיפול והקלת כאבי צוואר. כלומר, מתיחת הצוואר בזווית של 26°.

זו הזווית המרווחת בין הדיסקים והחוליות בצוואר. בכך היא מקלה על כאבים ומשחזרת יציבה תקינה. הטכניקה, בת 130 שנה, הייתה זמינה עד עכשיו רק בקליניקות של מטפלים.

כל זה השתנה ביום שבו נולד מכשיר הNeck Calm. המכשיר הוא טכניקת מתיחה צווארית, ב3 דקות, מהבית שלך. איך מרגישה הקלה בכאבים מהרגע הראשון?

כמו כירופרקט משלךכמו לשים את הצוואר שלך על ענןשוכבים, מטפלים, ומשחררים!
המכשיר קל לשימוש:

  1. שוכבים: שימו על הרצפה והשכיבו עליו את הצוואר.
  2. מטפלים: נשמו והירגעו. המכשיר ימתח את הצוואר שלכם.
  3. משחררים: הזיזו את הראש לעיסוי הצוואר עם נק׳ דיקור.

קימור הענן שלו מותח את הצוואר בזווית של 26 מעלות להקלה על כאבים ושחזור יציבה נכונה. 6 נקודות דיקור לוחצות על 7 נקודות המתח בצוואר שלכם. בדגש על נקודות B10 וGB20.

העיסוי בנקודות האלו מעורר הקלה בכאבי צוואר, מתח, חרדה ועייפות. יש לכך השפעה מרגיעה ומאזנת על מערכת העצבים שלכם, וכל זה תוך כדי שאתם שוכבים ונרגעים על המכשיר.

אמנם אתם לא יכולים ללכת למטפל כל יום. אבל מכשיר הNeck Calm הוא טכניקת מתיחה צווארית ב3 דקות מהבית שלכם. הוא הפך את הטיפול הייחודי הזה זמין לכל הישראלים במחיר סביר

דמיינו את המכשיר כמו מטפל שמותח לכם את הצוואר למנח הנכון שלו. תוך כדי הוא לוחץ לכם בנקודות הכואבות, כמו שתקבלו טיפול מכירופרקט ומעסה במקביל, מהבית!

לNeck Calm יש 2 צדדי מתיחה. הצד הקמור מעניק יותר תמיכה לראש בעת המתיחה. כובד המתיחה נמוך יותר בזווית הזו. זה הצד המומלץ לאנשים הסובלים מצוואר נוקשה מאוד.
הצד הקעור מעניק את המתיחה באופן עצים יותר, לאנשים בעלי טווח תנועה רחב וגמישות בצוואר.

הNeck Calm מתאים לרמת הגמישות שלכם, לא משנה מה. אתם לא זקוקים לדבר נוסף!

אתם נשכבים על המכשיר כאשר קשת הצוואר ממוקמת מעל המכשיר. לכל אחד מבנה צוואר שונה. עליכם להניח את המכשיר מתחת לצוואר כך שירגיש לכם נוח. אתם עוצמים עיניים ונרגעים כך ל3 דקות. מומלץ לטפל אתו בין פעם לשלוש פעמים ביום.

בשנת 2022 בלבד הוא עזר ליותר מ10,000 ישראלים להקל על כאבי הצוואר שלהם מהבית ב3 דקות ביום.

למזמינים היום, מכשיר הNeck Calm שלכם ל90 ימי ניסיון ו2 שנות אחריות.


מכשיר הBack Calm לטיפול בכאבי גב הנו כרית אורתופדית להפגת כאב.

לצפייה בסרטון פירוט והדרכה מלא על המוצר: https://www.youtube.com/watch?v=OTtdyDJ4CMw

בשנת 1950, רופא בריטי בשם ג'יימס סיריאקס המכונה בשם ״אבי הרפואה האורטופדית״ הפך את טכניקת המתיחה המותנית (באנגלית Lumbar Traction) לפופולרית לטיפול והקלת כאבי גב תחתון.

זו הזווית המרווחת בין הדיסקים והחוליות בגב התחתון. בכך היא מקלה על כאבים ומשחזרת יציבה תקינה. הטכניקה, בת 73 שנה, הייתה זמינה רק בקליניקות של מטפלים כדי להקל על כאבי גב תחתון של מטופלים

כל זה השתנה ביום שבו נולד מכשיר הBack Calm. המכשיר מיישם טכניקת מתיחה מותנית, ב3 דקות, מהבית שלך. איך מרגישה הקלה בכאבים מהרגע הראשון?

כמו כירופרקט משלךכמו לשים את הגב תחתון שלך על ענןשוכבים, מטפלים, ומשחררים!
המכשיר קל לשימוש:

  1. שוכבים: שימו על הרצפה והשכיבו עליו את הגב.
  2. מטפלים: נשמו והירגעו. המכשיר ימתח את הגב התחתון שלכם.
  3. משחררים: ניתן להזיז את הרגליים לעיסוי הגב התחתון עם נק׳ דיקור.

הקימור שלו מותח את עמוד השדרה המותני שלכם להקלה על כאבים ושחזור יציבה נכונה. 10 נקודות דיקור לוחצות על 4 נקודות המתח בגב שלכם. בדגש על נקודות B23 וB47.

העיסוי בנקודות האלו מעורר הקלה בכאבי גב, מתח ועייפות. יש לכך השפעה מרגיעה ומאזנת על מערכת העצבים שלכם, וכל זה תוך כדי שאתם שוכבים ונרגעים על המכשיר.

אמנם אתם לא יכולים ללכת למטפל כל יום. אבל מכשיר הBack Calm הוא טכניקת מתיחה מותנית ב3 דקות מהבית שלכם. הוא הפך את הטיפול הייחודי הזה זמין לכל הישראלים במחיר סביר

דמיינו את המכשיר כמו מטפל שמותח לכם את הגב למנח הנכון שלו. תוך כדי הוא לוחץ לכם בנקודות הכואבות, כמו שתקבלו טיפול מכירופרקט ומעסה במקביל, מהבית!

המכשיר מתאים לרמת הגמישות שלכם, לא משנה מה. אתם לא זקוקים לדבר נוסף!

אתם נשכבים על המכשיר כאשר חגורת המותניים (הישבן) ממוקמת מעל המכשיר. לכל אחד מבנה עמוד שדרה שונה. עליכם להניח את המכשיר מתחת לישבן כך שירגיש לכם נוח. אתם עוצמים עיניים ונרגעים כך ל3 דקות. מומלץ לטפל אתו בין פעם לשלוש פעמים ביום.

למזמינים היום, מכשיר הBack Calm שלכם ל90 ימי ניסיון ו2 שנות אחריות.


כרית הDeep Sleep לשינה עמוקה ללא כאבים כרית אורטופדית לשינה עמוקה והפגת כאבים.

לצפייה בסרטון פירוט והדרכה מלא על המוצר: https://www.youtube.com/watch?v=xUH9PpwCCvw

מומחי שינה ופרופסורים לנוירולוגיה יספרו לכם מניסיונם האישי: תנוחת השינה שלנו היא גורם המפתח שאנחנו מזניחים. והיא קריטית, במיוחד לאדם הסובל מכאבים שמשאירים אותו ער בלילה.

חשבו רגע על צורת הגוף שלכם. עכשיו חשבו על כרית השינה שאתם ישנים איתה כרגע. המבנה שלה תומך בגוף שלכם? ברוב המקרים, הוא לא.

כריות שינה רגילות לא בנויות לתמוך בגוף שלכם. אתם גורמים נזק לצוואר ולגב שלכם בלי שאתם יודעים. אנחנו מבינים כמה חשוב לשמור על יציבה נכונה בשעות הערות שלנו. רוב הרופאים לא יגידו לכם את זה:

שמירה על יציבה נכונה בזמן השינה חשובה אפילו יותר. כי זה הזמן לגוף שלכם להחלים ולהתאושש.

שמעתם בעבר על קצף זיכרון, אבל האם הוא יכול לשפר את איכות השינה שלכם? התשובה היא כן. כרית הDeep Sleep משתמשת בטכנולוגיית ננו קצף זיכרון מתקדמת. היא משנה את הצורה שלה באופן תמידי כדי להעניק לך שינת לילה עמוקה, ללא כאבים

הננו קצף זיכרון מתאים את עצמו לגוף שלך בתגובה לחום, לחץ ופיזור המשקל שלך על הכרית. הרי החיבוק הצדדיים בזווית 61° מחבקים את הכתפיים שלך, ולא משאירות לצוואר שלך מקום לחוסר יישור.

מחקרים מדעיים מוכיחים: אם אתם נושמים דרך הפה בלילה, אתם בסיכון גבוה להפרעות שינה כמו נחירות ודום נשימה המובילים לעייפות בשעות היום. לכן שקע החלומות בזווית 70° מרחיב את קנה הנשימה שלך. הוא מאפשר נשימה עמוקה ללא הפרעה. כך תמנעו נחירות ודום נשימה לאורך כל הלילה

תוכלו להתהפך כל הלילה על הבטן, על הצד ועל הגב. הכרית תתמוך בכם בכל צורה שתישנו.
היזכרו בשינת הלילה הכי מושלמת שהייתה לכםעכשיו אתם יכולים לישון מושלם כל לילה עם הDeep Sleep.
בין אם אתם ישנים על הצד, הגב, הבטןאו שילוב שלהםהעיצוב הייחודי של הכרית תומך בכל תנוחת שינה.

ישני צדאתם לא לבד. זו תנוחת השינה המומלצת ביותר לשמירה על הגוף, והפופולרית בישראל! רק הניחו את הראש על אחד מהרי החיבוק של הDeep Sleep לנוחות מושלמת!

ישני גב – Deep Sleep תוכננה ליישר את הראש והצוואר בנוחות עבור ישנים על הגב. פשוט הניחו את הראש על שקע החלומות שנמצא במרכז הכרית לתמיכה מושלמת, רכות והגנה.

ישני בטןאתם זקוקים ליותר תמיכה מהרגיל. זו הסיבה ששקע החלומות של הDeep Sleep תומך בראש שלכם בזמן שקווי המתאר של הרי החיבוק מספקים מקום מנוחה רך לידיים.

מכירים את זה שהכרית שלכם נהיית צהובה מתחת לציפית? חשבתם פעם על מה כרית סטנדרטית עושה לעור הפנים שלכם? ציפית בלבד לא מספיקה כדי למנוע הצטברות חיידקים הגורמים לפצעונים, קמטים ועוד דברים שאתם לא רוצים על עור הפנים שלכם.

לכן לDeep Sleep יש כיסוי נשלף ניתן לכביסה במכונה, כבסו את הכיסוי שלה במכונה על קור, והיא תרגיש כמו כרית חדשה אחרי כל כביסה. היא קומפקטית ומתאימה לנסיעות, אתם יכולים לגלגל אותה ולקחת אותה אתכם לכל מקום.

למזמינים היום כרית הDeep Sleep מגיעה ל90 לילות ניסיון ושנתיים אחריות.





מאמר זה נכתב על ידי חברת ספינאלי-מוצרי אורתופדיה 

נערך ע"י מערכת עזרים

שתף את הפוסט