טכנולוגיה חדשנית לשיקום דיגיטלי

טכנולוגיה חדשנית לשיקום דיגיטלי

טכנולוגיה חדשנית לשיקום דיגיטלי

אחד הגורמים החשובים להצלחה של שיקום נוירולוגי או אורתופדי הוא היכולת  של המטופל להתמיד בטיפול ובתרגול, כמו גם
ביצוע נכון של התנועות וניטור של הביצועים וההתקדמות לאורך זמן. אחד החסמים המרכזיים הוא הצורך בביצוע תנועות
מונוטוניות ומשעממות אשר אינן מביאות תוצאות בטווח הקצר.

אחד הפתרונות החדשניים ביותר היום בשוק היא הטכנולוגיה המפותחת ע"י  חברת PLAYWORK הישראלית אשר הופכת
ציוד שיקומי סטנדרטי לפלטפורמת משחק דיגיטלית המספקת הנאה ומשחק תוך ניטור ופידבק בזמן אמת של ביצועי המטופלים. המערכת שפותחה על ידי החברה מעודדת ומנחה מטופלים לביצוע של התרגולים באמצעות משחקי וידאו מותאמים. המשחקים מוגדרים על ידי מטפל מקצועי ומאפשרים תרגול של תכנית שיקום אישית ומותאמת למטופל .

המערכת מגיעה עם  כדור אימון דיגיטלי "חכם" PLAYBALL המאפשר למשתמש לשחק משחקים אינטראקטיביים על גבי טאבלט, תוך כדי ביצוע מגוון תרגילי תנועה וכוח. הכדור מתאים לשימוש במגוון גדול של תרגילי כדור (גפה עליונה ותחתונה) והמשחק מסייע גם בתרגול מיומנויות קוגניטיביות ותפיסתיות   כגון תכנון תנועה, תזמון קשר עין יד וקואורדינציה .

המוצר והטכנולוגיה אינטואיטיביים ופשוטים לשימוש ובעלי יתרונות תפעוליים וכספיים משמעותיים אל מול טכנולוגיות אחרות בתחום המשלבות משחקים בשיקום .המוצר כבר מעורר הדים ועניין רב ונרכש ע"י מוסדות מובילים בארץ ובחו"ל, בניהם מוסדות ומרכזי שיקום, בתי אבות, מרכזים גריאטריים, מרפאות שיקום והתפתחות הילד ובתי והחלמה מובילים.

> אביזרים אורטופדיים נוספים

החברה קיבלה לאחרונה אישור אירופי CE וחתמה הסכמי הפצה של הטכנולוגיה באירופה ובארה"ב. בנוסף, החברה הכריזה לאחרונה על שיתוף פעולה חדש שיספק את הטכנולוגיה של PLAYWORK גם לספקי שירותי בריאות ולמטופלים בכל דרום מזרח אסיה.

בהצהרה משותפת שניתנה בשבוע שעבר ע"י מנהלי החברות בהונג-קונג, סוכם כי "קיים פוטנציאל אדיר באסיה למוצר ה'חכם' והחדשני של PLAYWORK. המוצר ממוקם בצורה מצוינת בשוק כדי לספק את הביקוש ההולך וגובר למוצרי שיקום טכנולוגי חדשניים, פשוטים לשימוש ובמחיר נוח".

 

שתף את הפוסט