שעון מצוקה למבוגרים

שעון מצוקה למבוגרים

נכתב על ידי חברת מוקד אנוש

אין תחושה קשה יותר לאדם מאשר תחושה של חוסר עצמאות וחוסר יכולת לתפקד בכוחות עצמו. ככל שהולכים ומתבגרים, כך התחושה הזו הולכת והופכת עוצמתית ונוכחת יותר, באופן טבעי.

אנשים מבוגרים, ועל אחת כמה וכמה אנשים קשישים או חולים מחפשים באופן קבוע אחר פתרונות שיוכלו לסייע להם להרגיש קצת יותר ביטחון ושקט נפשי.

שעון מצוקה למבוגרים מאפשר לקבל את הביטחון והשקט האלו בקלות, אך יכול לשנות את החיים שלכם או של הקרובים שלכם כבר מהרגע הראשון.

שעון מצוקה למבוגרים הוא לא סתם פריט נוי

יש שעונים שקונים כדי לעטר, להתקשט ולהתחגג, ויש שעונים שכל המהות שלהם היא שונה לחלוטין. אמנם המחשבה הראשונית על המילה "שעון" היא על מוצר שמראה לכם מה השעה, אבל כאשר אנחנו מדברים על שעון מצוקה למבוגרים אנחנו מדברים על שעון שנושא על עצמו אחריות הרבה יותר כבדה מזו.

שעון מצוקה למבוגרים הוא פריט שאותו המבוגר או החולה עונד על היד, על מנת שברגעים של מצוקה, כמו חנק, נפילה, כאבים או אפילו בדידות הוא יוכל ליצור קשר עם המוקד, ולקבל מענה ראוי והולם לבעייתו הרפואית או הנפשית ככל שתהיה.
היות והחשיבות של שעון מצוקה למבוגרים היא –
גבוהה כל כך, היום יותר ויותר אנשים מבוגרים וחולים הולכים ומציידים את עצמם בו.

עבר, הווה, עתיד היכולות של שעון מצוקה למבוגרים לאורך השנים –

בעבר שעון מצוקה למבוגרים לא היה יותר מרק לחצן מצוקה שמגיע בצורת שעון. הוא אמנם עשה את עבודתו נאמנה לאורך השנים, ואיפשר לאנשים מבוגרים וחולים לקבל את המענה שלו הם היו זקוקים, אבל כאן פחות או יותר נגמרו היכולות שלו.
עם השנים, הבינו המוקדים השונים שבשעון
מצוקה למבוגרים טמון עוד פוטנציאל אדיר שאותו אפשר לנצל בקלות, על ידי פיתוח מחודש, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ועיצוב דיגיטלי חדשני.

אז מה קורה היום?

ובכן, היום שעון מצוקה למבוגרים הוא סיפור אחר לחלוטין. מעבר לעיצוב היפה של שעון מצוקה למבוגרים, הוא מביא אתו עוד יכולות שממש לא ברור איך אפשר היה בלעדיהן.

מדדים רפואיים שהולכים איתכם לכל מקום- ניטור בזמן אמת

שעון מצוקה למבוגרים הוא היום מעין מחשב קטן ונייד שהולך עם האדם שעונד אותו לכל מקום. על השעון נמצאים כל פרטי המידע הרלוונטיים שקשורים לאדם שעונד אותו הפרטים האישיים שלו, – תעודת הזהות שלו, סוגי התרופות הקבועות שהוא נוטל, רקע רפואי חשוב, גיל, סוג דם, כתובת ועוד.

בעזרת כל המידע הזה שמותקן על השעון, בעת הלחיצה של המבוגר עליו קופצים כל פרטי המידע בפני נציגי המוקד, וכך הם יכולים להעניק לו את השירות הטוב ביותר. לדוגמה, אדם שסובל ממחלות רקע מסוימות ולוחץ על שעון המצוקה, ייתכן והטיפול הרפואי הראשוני שיוענק לו יהיה קשור גם במחלות הרקע.
על ידי השימוש בכלל הנתונים האישיים של המבוגר, ניתן להתאים לו באופן אישי את
הטיפול הרפואי שהוא יקבל, הן הראשוני והן בהמשך הדרך, לאחר הפינוי שלו.

דבר מדהים נוסף ששעון מצוקה למבוגרים מבית מוקד אנוש יכול לעשות, הוא לקבל את הנתונים האישיים של המבוגר בזמן אמת. בזמן הלחיצה, נמדדים המדדים החשובים של המבוגר כמו לחץ הדם שלו, הדופק שלו, מספר הצעדים שהוא עשה ועוד, כך שאצלנו במוקד כבר מתקבלים כל פרטי המידע הקריטיים על מנת לקבל תמונת מצב ראשונית לגבי המצב הרפואי של המבוגר.

על פי המדדים הללו אנחנו יכולים להבין האם מדובר על התנהלות תקינה בגופו של המבוגר, שמזכירה את המדדים התקינים שלו,
או האם מדובר על חריגה מההתנהלות התקינה שלו. בהתאם, אנחנו יכולים
להתאים טיפול רפואי שייתן את המענה המדויק למבוגר, ברגע האמת.

כמו כן, חשוב להבין שהמדדים מתקבלים בשעון אחת לעשרים דקות. על ידי כך המוקד יכול לקבל התראות אוטומטיות משעון המצוקה, וליצור באופן יזום קשר עם הלקוח גם אם הוא לא זה שפנה –אל המוקד.

למעשה, מתקבלת כאן הגנה של 360 מעלות, כך שגם הלקוח יכול ליצור קשר עם המוקד, אך גם המוקד יכול ליצור קשר עם הלקוח במידה והוא מזהה חריגה מנתונים נורמטיביים.

לחיצה מכל מקום ואיתור מידי- החופש ללכת לכל מקום.

שעון מצוקה למבוגרים היום הוא שעון שמאפשר לנו במוקד לאתר את המבוגר באופן מידי בעת הלחיצה. השעון מחזיק ביכולות שמאפשרות לנו לקבל את כל המידע שאנחנו זקוקים לו על מנת להזניק צוות רפואי למקום שבו האדם נמצא.

אנשים רבים חוששים לצאת מהבתים שלהם, לבתי קפה לדוגמה, לטיולים ועוד, משום שהם סבורים שבעת מצוקה לא תהיה להם אפשרות להסביר למוקד היכן הם נמצאים.
היכולת הזו לאתר את
הקשיש גם בלי לקבל ממנו שום מידע בזמן השיחה היא יכולת שיכולה להעניק למבוגרים את האפשרות לצאת מהבית בלי שום חשש, בין אם לדקות ספורות כדי לערוך קניות, ובין אם לכמה שעות למפגש חברתי, למועדון הגימלאים ועוד.

שעון מצוקה למבוגרים מתריע על נפילה

אחד הדברים המפחידים ביותר שמתחילים לקרות בגילאים מבוגרים או בזמני חולי הוא נפילות. הנפילות מקורן בחוסר היכולת להתנועע ולהתנייד בצורה עצמאית ופשוטה, ולצערנו מבוגרים רבים חווים אותן גם מחוץ לבית וגם בתוכו.
עם שעון מצוקה למבוגרים של מוקד אנוש המבוגרים יכולים
לדעת שבזמן הנפילה, השעון מזהה אותה ומזעיק מיד את המוקד.
יחד עם יכולת איתור המיקום של
השעון ובצירוף המדדים שנמדדים באופן קבוע, אנחנו במוקד אנוש יכולים לזהות מיד את מצבו
של
המבוגר, ולהתאים לו טיפול מידי ודחוף.

טיולים רצויים וטיולים לא רצויים הכל בשליטה של המוקד

עם שעון מצוקה למבוגרים של חברת מוקד אנוש, גם אנשים שסובלים מסהרוריות שגורמת להם "לטייל" באמצע הלילה יכולים לקבל מענה הולם. לא מעט אנשים מבוגרים סובלים מסהרוריות, בין אם בגלל גילם המופלג ובין אם בשל מחלות כמו אלצהיימר, למשל, ומסתובבים בביתם תוך כדי שינה.
מצב כזה עלול לגרום להם לנפילות ואף ליציאה מהבית שני מצבים מסוכנים ביותר לכל –
הדעות. שעון מצוקה למבוגרים מתריע בפני המוקד על טיולים בלתי רצויים שכאלו, ויכול לאפשר לנו להבין האם יש צורך שצוות רפואי יגיע למקום וישיב את המבוגר למקומו, ובמידת הצורך אף יעניק לו סיוע רפואי נוסף.

הגנה מלאה עם שעון מצוקה למבוגרים

עם כל היכולות המדהימות, המשוכללות והמתקדמות האלו, אין ספק ששעון מצוקה למבוגרים של מוקד אנוש הוא בדיוק מה שחיפשתם לעצמכם, להורים שלכם או לאדם אחר, מבוגר או חולה, שקרוב אליכם.
אנחנו מזמינים גם אתכם להצטרף למהפכת השירות הרפואי שאנחנו מציעים, ולהנות
ממעטפת רפואית והגנתית מושלמת לאנשים הקרובים ביותר אליכם.

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לצרף אתכם למשפחה שלנו.
רק בריאות! 

מוקד אנוש 



 נערך ע"י צוות עזרים.

שתף את הפוסט