תביעת ביטוח סיעודי: שלושת הטעויות שאסור לכם לעשות

תביעת ביטוח סיעודי: שלושת הטעויות שאסור לכם לעשות

"לא האמנתי שחברות הביטוח מערימות כל כך הרבה קשיים ומתייחסות לאנשים בכזאת קהות ושרירות לב", מגלה עורך דין נוה חגי, שעומד בראש משרד עורכי דין שמתמחה בתביעות ביטוח סיעודי

את הנתון המקומם הזה חברות הביטוח לא רוצות שתדעו – 60% מתביעות הביטוח הסיעודי בישראל נדחות. יותר מחצי מהמבוטחים, שפעמים רבות נמצאים במצב סיעודי תפקודי, או קוגניטיבי, שמכביד מאד עליהם ועל בני המשפחה הקרובים, נאלצים להתמודד בכוחותיהם האחרונים עם המצב הקשה. למרות ששילמו שנים ארוכות לחברות הביטוח (אם בביטוח סיעודי פרטי ואם דרך קופות החולים), הם מוצאים את עצמם לפתע חסרי אונים ומיואשים.

המצב הרפואי החדש דורש מהם לבצע שיפוצים והתאמות במבנה הבית, להיעזר במטפלים מקצועיים דרך חברות כח האדם, לרכוש תרופות ואביזרים מיוחדים ואף להתאשפז במוסדות סיעודיים יקרים. עוד ועוד מבוטחים מבינים היום שהדרך הטובה ביותר לקבל את הכספים שמגיעים להם, היא להילחם מול חברות הביטוח בעזרת עורכי דין מנוסים.

שרירות הלב של חברות הביטוח

"בחרתי לעסוק בתחום הביטוח הסיעודי כשטיפלתי בתביעה של חבר ופשוט לא האמנתי שחברות הביטוח מערימות כל כך הרבה קשיים ומתייחסות לאנשים בכזאת קהות ושרירות לב", מגלה עורך דין נוה חגי, שעומד בראש משרד המתמחה בתביעות סיעוד. "מבחינתי מדובר בייעוד ושליחות אמיתית".

"חברות הביטוח ציניות ולא אוהבות לשלם. הן מטרטרות את התובעים ומריצות אותם להשיג מסמכים רבים, רק כדי להתיש אותם ולדחות על הסף את התביעות שלהם בטיעונים טכניים. אבל מבחינתי, קביעת חברות הביטוח היא לא סוף פסוק וניתן לערער עליה ולתבוע כדי לקבל את הפיצוי החודשי שמגיע לכם".

לקוח שפנה לבדו לחברת הביטוח ונדחה, הצליח בעזרת ייעוץ וליווי מקצועי נכון, לזכות בפיצוי כולל של כ-9,600 ש"ח לכל חודש, לשארית ימי חייו.

לנצח את חברות הביטוח

כדי לנצח את חברות הביטוח ולאלץ אותן לשלם לכם את כספי הפוליסה, מצביע עורך דין נוה חגי על 3 טעויות שאסור לכם לעשות:

1. מתכוננים למבחן – חברות הביטוח שולחות לבית המבוטח רופא מטעמן, כדי שיבצע לתובע מבחן הערכת תלות וייקבע אם הוא סיעודי, או לא.  מטרת הבדיקה היא לבחון האם המבוטח מסוגל לבצע בעצמו 3 מתוך 6 הפעולות היומיומיות הבאות: לקום ולשכב, לאכול ולשתות, להתנייד, להתלבש ולהתפשט, להתרחץ ולשלוט על הסוגרים.

אל תסכימו לבצע את הבדיקה הלא נעימה לפני שהתייעצתם עם עורך דין מנוסה, שיכין אתכם לביקור המכריע בצורה הטובה ביותר. הטיפים המעשיים שהוא ייתן לכם עשויים לקבוע את תוצאות המבחן ולהבטיח שבאמת תקבלו את הכספים שמגיעים לכם כחוק.

2. לא מערערים לחברת הביטוח – אם חברת הביטוח דחתה את התביעה שלכם, אל תערערו ותבקשו שתבחן שוב את ההחלטה. 100% מהערעורים נדחים ורק יקשו עליכם בהמשך בבית המשפט. מכתב הדחייה הראשוני של חברת הביטוח הוא לקוני ולא מפורט. במידה ומערערים עליו, חברות הביטוח מנצלות את ההזדמנות כדי "להרחיב חזית" ולפרט סעיפים רבים במכתב השני. כך הן יוכלו להציג אתכם בבית המשפט כ"לקוח עקשן" ולהתגונן טוב יותר מולכם. במקום לערער על הקביעה של חברת הביטוח, גשו מיד לעורך דין מנוסה שיתבע עבורכם את כספי הביטוח שלכם.

3. מי מייצג אתכם? – לבחירה בעורך הדין שינהל עבורכם את התביעה יש חשיבות רבה לא רק לתוצאות ההליך המשפטי, אלא גם לאיכות ואפילו לאורך חייכם. חשוב מאד לא להתפשר ולבחור אך ורק במשרד עורכי דין מוביל בעל ניסיון רב בתביעות ביטוח סיעודי. משרד שעורכי הדין שלו בקיאים בחוק ובפסיקה ויוכלו להבטיח לכם את התוצאות הטובות ביותר. חשוב לדעת ששכר הטרחה של עורכי הדין יתקבל רק במקרה ותזכו בתביעה, כך שהאינטרס שלכם ושלהם משותף.

"התוצאות שלנו מדברות בעד עצמן"

"אנחנו מתמחים בתביעות סיעוד ויודעים להעריך כל תיק ברמה הכי מדויקת", אומר עו"ד נוה חגי. "השאיפה של הלקוח וגם שלי, לגמור את ההליך בהסדר מהיר ומאחר ואנחנו 'שחקנים חוזרים' מול משרדי עורכי הדין של חברות הביטוח ונמצאים איתם בקשר אישי, מתאפשר לנו לחתור במהירות לתוצאות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלנו ולחסוך להם את אגרת בית המשפט ואת חוות הדעת הרפואית.

התוצאות שלנו מדברות בעד עצמן – ההליך המשפטי ללא פשרה יכול להימשך גם 3 שנים ארוכות. איתנו, התביעה מסתיימת בהצלחה תוך 3 חודשים. חברות הביטוח יודעות מניסיון שעדיף להן לא להיגרר לקרב אבוד מולנו בבית המשפט ולהפסיד בתביעה – לכן הן מתפשרות ומשלמות במהירות את הכספים שמגיעים ללקוחות שלנו".

מאמר זה נכתב על ידי נוה חגי משרד עורכי דין, משרד מוביל בתחום הביטוח ובעל התמחות ייחודית בתביעות ביטוח סיעודי
וייצוג משפטי בכל העניינים בהתאם לצורכיהם של אוכלוסיית הגיל השלישי.

נערך ע"י מערכת עזרים.

 

שתף את הפוסט