נטו תכנון פיננסי- דורון ישראל

נטו תכנון פיננסי- דורון ישראל

נטו תכנון פיננסי- דורון ישראל
(נמצאות 0 חוות דעת על נותן שירות זה )

קבוצת נטו תכנון פיננסי הינה חברת הפיננסים הפרטית הגדולה בישראל, המספקת תכנון פיננסי הוליסטי
לעשרות אלפי לקוחות בכל רחבי הארץ. החברה מונה מעל ל-400 עובדים, מתוכם 118 מתכננים פיננסיים בעלי רישיון פנסיוני.

החזון שלנו: אנו דוגלים בהשגת לקוחות מרוצים ועמידה ביעדי החיים של הלקוחות. כשאתה מקצועי, שירותי, מעשיר כל הזמן את הידע שלך ומנהל את תיק הלקוח באחריות מרבית, הלקוח יישאר אתך מרוצה לאורך שנים ואף יפנה אליך את חבריו.

אלו הם סוגי הפתרונות ביטוח שנוכל לעשות עבורכם.

נטו פתרונות ביטוח: ביטוח חיים אמנם עוסק בנושא רגיש, בלשון המעטה, שרבים מעדיפים להתכחש אליו אלא שהמציאות הלא צפויה של חיינו לימדה אותנו עד כמה חשובה יצירת מעטפת ביטוחית שתספק לנו ולבני משפחתנו שקט נפשי בימי שגרה ועוגן כלכלי בעתות משבר. מחלקת נטו פתרונות ביטוח מרכזת צוות בכיר של סוכני ביטוח בעלי ניסיון רב שנים, המתמחים בניתוח מעמיק של התיק הביטוחי והתאמת הרכיבים אשר יבטיחו מטריית הגנה בהתאמה אישית.

תכנון פיננסי: במהלך השנים אנו צוברים משאבים כלכליים בדמות חסכונות פנסיוניים, נכסים ומקורות הון הנועדו להבטיח לנו שקט נפשי ועתיד כלכלי יציב, בייחוד ביום שלאחר הפרישה לפנסיה. כדי להביא למקסום הכספים נדרש מעקב וניהול שוטף ביחס לכלל האפיקים, לרבות בחינת התשואות באופן עקבי, ניצול הטבות המס, התאמת תמהיל ההשקעות למצבי השוק המשתנים ויתר האלמנטים המורכבים שהם למעשה הבסיס ליצירת תהליך של צמיחה כלכלית ובניית תשתיות פיננסיות שיעמדו לרשותנו בכל עת.
נטו תכנון פיננסי אימצה בסיס ערכים של מקצועיות ללא פשרות תוך ראייה בטובתו הבלעדית של הלקוח כערך עליון. צוות המתכננים שלנו מונה אנשי מקצוע העומדים בחוד החנית של עולם הפיננסים ובניסיון עתיר שנים של ליווי יחידים ומשפחות להשגת רווחה כלכלית תחת קורת גג אחת.

ביניהם דורון ישראל והצוות שלו, בעל תואר ראשון בכלכלה ומימון, ועם רישיון מטעם משרד האוצר והרשות לניירות ערך. מתמחה במיסוי, השקעות אלטרנטיביות ובתכנון פיננסי כולל למשפחות

לחצו לכרטיס ביקור של דורון ישראל

 

השקעות אלטרנטיביות: מחלקת נטו אלטרנטיב מתמחה בניתוח, איתור והתאמה של השקעות מתקדמות ופותחת דלת עבור ציבור המשקיעים לעידן חדש של עולם ההשקעות. צוות נטו אלטרנטיב פועל מתוך ראייה אובייקטיבית וטובתו הבלעדית של המשקיע נוכח ההבנה כי פרופיל הלקוח שונה מאחד לשני ולכן נדרש לתפור את תמהיל ההשקעות ביחס לאופיו ורמת הסיכון שנקבעו לאחר הליך בחינה קפדני.
ההשקעה מתבצעת בליווי צמוד ומפוקח של צוות נטו אלטרנטיב ובשקיפות מלאה מול הלקוח, לרבות הפקת דוחות שוטפים המפרטים באשר לסטטוס ההשקעה, מאזן רווח והפסד ויתר הפרמטרים המספקים תמונת מצב מלאה באשר לביצועי התיק.

קורסים והרצאות מקצועיים: נטו Class מחלקת נטו Class הוקמה במטרה להעשיר את מעטפת הידע המקצועי בתחום הפיננסי והפנסיוני ולספק ערך מוסף עבור עובדי הסוכנות, קהל הלקוחות והציבור הרחב.
תכני ההרצאות והקורסים במסגרת התכנית מועברים על-ידי אנשי מקצוע בעלי וותק עתיר שנים ומוניטין מוכח בעולמות הפיננסים, ומותאמים לכל מי שמבקש לרכוש ידע פרקטי שייקנה לו ראייה מקיפה בעולם התכנון וניהול פיננסי על מרכיביו השונים וכמו-כן עבור כל אחד המעוניין לשדרג את יכולותיו הפיננסיות ולהתעדכן בחידושים והשינויים בענף, כך שיבטיח שגם בעידן ההשקעות הדינאמי ישמור על עליונות שתוביל אותו קדימה.

משקיעים כשירים: נטו Family Officeבכל הקשור לתכנון פיננסי והשקעות, מקובל להבדיל את השכבה המבוססת ביותר של האוכלוסייה, אשר קיבלה מהרשות לניירות ערך הגדרה נפרדת של 'משקיעים כשירים'. בזכות הגדרה זו נחשבים משקיעים כשירים כאילו היו גופים מוסדיים, במובן זה מתאפשר להם להשתתף בהשקעות שאינן מאושרות למשקיעים רגילים. מחלקת NETO Family Office של נטו תכנון פיננסי מתמחה בפלח זה של האוכלוסייה ומוקדשת לטובת קהל לקוחותיה ה'כשירים'. מומחי המחלקה מעניקים פתרונות ושירותים פיננסים אקסקלוסיביים, אשר מותאמים לשכבה המבוססת יותר באוכלוסייה, על פי מודל ה-'Family Office' והישענות על הידע והניסיון הרב שנצבר במשך למעלה מ-25 שנות הפעילות של הקבוצה.

תכנון פרישה: עזיבת עבודה ופרישה לגמלאות הינן אבני דרך משמעותיות בחייו של היחיד. השינויים התכופים בחקיקה, במיסוי ובתקנות הפנסיוניות, מעניקים מעמד שונה לכספים שנצברו בתקופות שונות ומשפיעים על הצבירה ואפשרויות המשיכה שיעמדו לזכותו במעבר בין מעסיקים ובעת פרישתו לגמלאות.
ניהול ותכנון נכון של כספים והנכסים העומדים לרשות היחיד, עשויים לחסוך לו סכומי כסף רבים במעבר בין המעסיקים, להניב הכנסה גבוהה יותר בצאתו לגמלאות ולשפר באופן מהותי את רמת החיים הצפויים לו בעת הפרישה.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ובדיקת הזכויות הפיננסיות העומדות לרשותכם בעת הפרישה.

להשארת פרטים לחזרה לחצו כאן

או צרו עמנו קשר כבר היום!
נייד דורון:  0547104524
נייד ליהיא:  0548259285

נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
יועצי מס תכנון לקראת פרישה
לפרטים נוספים אודות הספק »
צפון: ספיר 7 חיפה, במרכז: ז'בוטינסקי 2, רמת גן - בנין אטריום.
‏יום ראשון – חמישי ‏:   9:00‏ – ‏17:0   ‏יום שישי‏: 9:00‏ – ‏14:00‏‏