עטרת ביטוח-שירותי ביטוח ובריאות

עטרת ביטוח-שירותי ביטוח ובריאות

עטרת ביטוח-שירותי ביטוח ובריאות
(נמצאות 0 חוות דעת על נותן שירות זה )

ביטוח צריך להתאים לאורך ואורח החיים המשתנה אנחנו איתך לאורך כל הדרך!

עטרת מתמחה במתן פתרונות ושירות לכל ענפי הביטוח וכתבי שרות, בהתאמת פתרונות למצבים שעלולים להתרחש במהלך החיים ומתן  פתרון למיצוי זכויות במקרה של תביעות וצרכים רפואיים.

החברה פעילה  משנת 1986 ומנוהלת על ידי יצחק שלומוביץ, סוכן ביטוח משנת 1975, בעל ניסיון רב, ידע וקשרים ענפים בתעשייה.

אנו יודעים להתאים עבור כל מבוטח את ההגנה המיטבית המתאימה לצרכיו האישיים, המשפחתיים, המקצועיים והעסקיים.

שאיפת ההחברה היא לתת ללקוחותיה מידע רב ככל הניתן על תחומי השירות שלה כגון : עולם הביטוח, הבריאות ,הפנסיה והפיננסים ומתוך ראיה הגורסת כי לקוח מרוצה הוא לקוח המכיר את זכויותיו והכלים הניתנים לו כדי לממשן.

אנו מציגים אמנת שירות מקצועית ושקופה בשביל הלקוח:

1.תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו אנחנו כאן בשביל הלקוח  תוך מתן מענה ראשוני לכל פנייה ומסירת תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, מסירת מידע בעניין תביעה, ואודות זכויותיו,  ודרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

2.שקיפות ופשטות- מטרתנו  לייצר חוויה קלה ונעימה ללקוח. לדבר עם הלקוח בשפה ברורה ומובנת, לשקף ולפשט את השלבים הנדרשים לביצוע בקשותיו וללוות אותו בבירוקרטיה הנדרשת מול חברות הביטוח ונותני השרות.

3.מקצועיות- אנו מבטיחים להעמיד לרשות הלקוח את השירות הטוב ביותר. העובדים הם בעלי ניסיון רב בתחום אשר עברו הכשרות מקצועיות. כל פניה אלינו אנו מתחייבים לתת מענה המתאים לצרכי והעדפת הלקוח.

צוות עטרת ביטוח עובד בשיתוף חברות הביטוח, נותני השירות ובתי ההשקעות המובילים בארץ כדי שאתם תוכלו לקבל את הפתרון המתאים והמשתלם ביותר בתחומים הבאים:

  • שירותי פנסיה ,פיננסים וניהול פרישה
  •  כתבי שירות , הבאים לתת מענה בתחום הבריאות , הרכב והדירה.
  • כל סוגי הביטוחים: בריאות, דירות , חיים, משכנתא, נסיעות לחו"ל, רכב, עסקים , משקים חקלאיים ביטוח וביטוח קבלנים גם למשפץ ולבונה הפרטי.

לקבלת פירוט של תנאי השרות של כתב השרות בתחום הבריאות ראו באתר עטרת ביטוח און ליין.

יתרונותיה של הסוכנות נובעים מצוות ותיק ומיומן בעל ידע וניסיון רב בשילוב דיגיטציה וטכנולוגיה מתקדמת. כל עובדים ללא יוצא מן הכלל, עוברים הדרכות מקצועיות הרלוונטיות לתפקידם, בכדי להתאים ללקוח את המוצר והשירות הטוב ביותר.

לבירורים נוספים על תחומי השירות המוצעים צרו קשר או השאירו פניה.

נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
ביטוח בריאות ביטוח דירה ביטוח נסיעות ביטוח רכב כתבי שירות שירות משפטי פיננסי וביטוחי לנכים ולקשישים תביעות ושירותי ביטוח תביעות נזקי גוף תביעות סיעוד תכנון לקראת פרישה