שירי רובינס גולן | עורכת דין מגשרת ונוטריון

שירי רובינס גולן | עורכת דין מגשרת ונוטריון

שירי רובינס גולן | עורכת דין מגשרת ונוטריון
(נמצאות 0 חוות דעת על נותן שירות זה )

שירי רובינס גולן הנה עורכת דין ונוטריון, מגשרת זוגית משפחתית, מרצה בפקולטה למשפטים ובעלת משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה וירושה.

המשרד פועל במסירות רבה כבר למעלה מעשור, ועוסק בכל הקשור לדיני משפחה וגירושין, סכסוכי ירושה ועריכת צוואות. המשרד ידוע כמשרד מוביל בתחומו, לאור הצלחותיו הרבות ותקדימיו המשפטיים.

"הקו שמנחה אותי בכל פועלי הוא מתן טיפול אישי, יסודי ומסור. ידועה לי החשיבות של הזמינות והמענה העוטף והנוכח במלואו, שלי באופן אישי, לאורך כל הדרך. אני כאן עבורכם, לצעוד יחד, צעד צעד, במאבק ללא פשרות. באמצעות הכלים שרכשתי לאורך השנים, הידע המתאים והגישה הנכונה – אני מאמינה שניתן לצלוח כל אתגר, גם כשהדבר נראה בלתי אפשרי"

~ שירי רובינס גולן ~

תחומי ההתמחות של משרדנו:

גישור זוגי ומשפחתי:
נועד לסייע לזוגות ולמשפחות המצויות במשבר ומתאפיין ברגישות יתרה לצרכים הזוגיים והמשפחתיים, לשלומם ולטובתם של הילדים, ולעובדה כי קשרי משפחה – לתמיד – יישארו קשרי משפחה.

אפוטרופסות:
מוסד האפוטרופסות נקבע בחוק הישראלי על מנת למנוע מצבים בהם אנשים, אשר אינם מסוגלים לנהל את ענייניהם, יוותרו ללא הגנה. במקרים בהם אדם מסוים אינו יכול לדאוג לענייניו, בין אם זמנית ובין אם כדרך קבע, ואין לצדו אדם אחר שדואג לכך עבורו, ניתן למנות לו אפוטרופוס.

ירושות:
ירושה על פי צוואה, מהי צוואה?
צוואה היא מסמך משפטי באמצעותה מפרט כותבה, עוד במהלך חייו, מה ברצונו שיעשה ברכושו לאחר מותו, כגון: מי יהיו יורשיו, כיצד יחולק רכושו, מתי יחולק ובאילו תנאים – באופן שישקף במדויק את רצונותיו ויאפשר לו "לשלוט" בגורל הרכוש גם לאחר אריכות ימיו.

ירושה בהיעדר צוואה:
חוק הירושה הינו החוק הרלוונטי בישראל העוסק בירושתו של אדם. על פי חוק זה, כאשר אדם הולך לעולמו מבלי להשאיר אחריו צוואה, עיזבונו מחולק על פי ההסדרים הקבועים בהוראות חוק הירושה. הלכה למעשה – הוראות חוק הירושה קובעות בעבור כל אדם שלא ערך צוואה, מי יהיו יורשיו על פי דין, כיצד יחולק עיזבונו ביניהם ובאילו תנאים. כך למשל, אדם שבשעת מותו הותיר אחריו בן זוג וילדים – יירש בן הזוג מחצית מעיזבונו (בנוסף למיטלטלין מסוימים) ואילו ילדיו יירשו את מחציתו השנייה של העיזבון בחלקים שווים ביניהם – כך על פי הוראות החוק.

מזונות מן העיזבון:
מזונות מן העיזבון – רקע כללי
הזכות למזונות מן העיזבון מעוגנת בסעיף 56 לחוק הירושה: "הניח המוריש בן זוג, ילדים או הורים והם זקוקים למזונות, זכאים הם למזונות מן העיזבון". מדובר בזכות סוציאלית העומדת לבן הזוג, לילדו ו/או להוריו של הנפטר, כל עוד הם נזקקים (לא מסוגלים לספק בעצמם את צורכיהם הבסיסיים) ופרנסתם הייתה על הנפטר ערב מותו. מדובר בזכות העומדת בפני עצמה (בהתאם לתנאי הנזקקות והקריטריונים המשפטיים) ואינה כפופה לכך שאותו זכאי יהיה יורש על פי דין או על פי צוואה. בקשה למזונות מן העיזבון יש להגיש בטרם חולק העיזבון או לכל היותר בתוך 6 חודשים ממועד חלוקתו, אחרת סביר להניח שבית המשפט ידחה את הבקשה.

הליך גירושין:
ההחלטה להתגרש היא ללא ספק אחת ההחלטות החשובות והקשות בחייו של אדם. מדובר בהחלטה המשפיעה באופן מכריע על גורל עתידו, על עתיד בן הזוג, על הילדים ועל בני המשפחה כולה. תהליך גיבוש ההחלטה כרוך בלא מעט חששות ולבטים, הן במישור האישי – משפחתי והן במישור המשפטי, ולכן הוא מחייב הבנה והפנמה מלאה של משמעות הדברים וההשלכות הנובעות מההליך.

זמני השהות:
עקרון העל שמנחה בעניין מכונה "עקרון טובת הילד". עקרון זה מציב בראש ובראשונה את טובתו, שלומו ורווחתו של הילד ויהווה שיקול ראשון ויחיד לקביעות מהותיות הנוגעות לחייו. טובת הילד תבחן בפועל על ידי קריטריונים משפטיים והמלצות של גורמים מקצועיים (כגון פקידי סעד ועובדים סוציאליים) שיוסמכו לסייע בהכרת המשפחה והתאמת התנהלותה העתידית לטובת הילד.

חלוקת רכוש:
חלוקת רכוש בין בני זוג בישראל נשלטת בפועל על ידי שני דינים שונים. על זוגות שנישאו לפני שנת 1974, וכן על בני זוג ידועים בציבור (החיים בזוגיות ללא נישואין), חלה "חזקת השיתוף" או "הלכת השיתוף" שמקורה בפסיקה הישראלית. לעומת זאת, על בני זוג שנישאו לאחר שנת 1974 חל חוק יחסי ממון בין בני זוג, תשל"ג – 1973 (להלן: "חוק יחסי ממון"). תוצאות חלוקת הרכוש בין בני הזוג עשויות להיות שונות בהתאם לדין הספציפי החל בעניינם, וכמובן בהתאם לנסיבות העובדתיות של כל מקרה ומקרה.

מזונות ילדים:
מזונות ילדים הם כספים הנועדים למימון צורכי הילדים ממועד היוולדם ועד הגיעם לבגרות. תביעה למזונות ילדים היא תביעה כספית שמגיש אחד ההורים (בשם הילדים) לחיוב ההורה השני בתשלום חודשי מסוים עבור השתתפות בהוצאות הילדים. מטרת התביעה היא להבטיח את סיפוק מכלול צורכי הילדים בפועל, שעלול להיפגע כתוצאה מהליך גירושין או פרידה, או כאשר מלכתחילה ההורים אינם חיים יחד ואינם מנהלים משק בית משותף ביחס לילדים.

הסכמי ממון:
חלוקת הרכוש בין בני זוג בישראל נשלטת בפועל על ידי שני דינים שונים. על זוגות שנישאו לפני שנת 1974, וכן על בני זוג ידועים בציבור (החיים בזוגיות ללא נישואין), חלה "חזקת השיתוף" או "הלכת השיתוף" שמקורה בפסיקה הישראלית. לעומת זאת, על בני זוג שנישאו לאחר שנת 1974 חל חוק יחסי ממון בין בני זוג, תשל"ג – 1973 (להלן: "חוק יחסי ממון"). תוצאות חלוקת הרכוש בין בני הזוג עשויות להיות שונות בהתאם לדין הספציפי החל בעניינם ובהתאם כמובן לנסיבות העובדתיות של כל מקרה ומקרה.

אשמח לשמוע גם את סיפורכם ולעמוד לצדכם, בסבלנות, הקשבה ומקצועיות בלתי מתפשרת – לאורך כל הדרך, עד להצלחתנו!

⇐מן התקשורת

⇐לקוחות ממליצים

נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
גישור משפטי ייפוי כח מתמשך עורכי דין צוואות וירושות שירות משפטי פיננסי וביטוחי לנכים ולקשישים
לפרטים נוספים אודות הספק »
כנרת 5 בני ברק, בניין ב.ס.ר 3, קומה 16
א׳ – ה׳: 09:00 – 19:00