נוה חגי- משרד עורכי דין

נוה חגי- משרד עורכי דין

נוה חגי- משרד עורכי דין
(נמצאות 0 חוות דעת על נותן שירות זה )

נוה חגי משרד עורכי דין הינו משרד מוביל בתחום הביטוח ובעל התמחות ייחודית בתביעות ביטוח סיעודי וייצוג משפטי בכל העניינים, בהתאם לצורכיהם של אוכלוסיית הגיל השלישי

במשרדנו צוות מקצועי של מומחים משפטיים, בעלי ניסיון והצלחה בניהול של מאות תביעות. 

נוה חגי משרד עורכי דין דוגלים במתן שירות מעולה, לא פחות. הטיפול שאנו מעניקים לכל לקוח ולקוח הינו אישי, בגובה העיניים, תוך כדי הבנה של מצוקותיהם הספציפיות ועד השגת כל הכספים להם הם זכאים, כחוק. ואנו כאן, להלחם עבורכם, עד שתקבלו אותם.

אנו מאמינים שלהתנהלות נכונה מול חברות הביטוח והביטוח הלאומי יש השפעה מכרעת על הסיכויים שלכם לזכות בתביעות שלכם. לנו יש את הניסיון הנדרש בניהול תביעות ביטוח מורכבות, תוך שימת דגש על עדכון שוטף עם לקוחותינו בכל פעולה, הקשבה לצורכיהם האישיים והתייחסות אליהם בחשיבות מלאה.

אנו מבינים את הצורך במתן חווית שירות אופטימלית, הכוללת טיפול ומענה יעיל ומהיר לכל בקשה באשר היא.

תחומי ההתמחות של משרדנו

  • תביעות ביטוח סיעודי
    אחת ההתמחויות המרכזיות במשרדנו הינה תביעות ביטוח סיעודי נגד חברות הביטוח השונות. למשרדנו הסטוריית הצלחות רבות בניהול תביעות ביטוח סיעודי עבור מאות לקוחות, והיות שאנו "שחקנים חוזרים" בתחום זה, דרישותינו נענות במהירות וביעילות. בטרם קבלת הייצוג, אנו נחווה את דעתנו אודות המקרה שלכם, וככל שנחליט שהנכם זכאים לקבל את תגמולי הביטוח המגיעים לכם, אנו נעניק לכם שירות משפטי ללא כל עלות, אלא אך ורק על בסיס של הצלחה בלבד. "לא קיבלתם לא שילמתם".

 

משרדנו מתמחה בקבלת פטור מתשלום מס ההכנסה עקב מצב רפואי עבור לקוחותינו. פטור זה ניתן עבור 6 השנים האחרונות, וכמובן נמשך גם בעתיד, לכל החיים. בזכות הפעולות שאנו מבצעים עבור לקוחותינו, הם מקבלים החזרים של מאות אלפי שקלים מרשות המסים. אנו מסייעים בהצלחה ללקוחותינו לקבל פטור, תוך זמן קצר, אפילו במקרים בהם הבקשה שהם הגישו באופן עצמאי או באמצעות "מומחה בתחום", נדחתה. גם שירות זה מוענק ללקוחותינו ללא כל עלות, אלא אך ורק על בסיס של הצלחה בלבד. שוב, "לא קיבלתם לא שילמתם".

 

יודגש כי שני השירותים הללו; תביעות ביטוח סיעודי ופטור ממס הכנסה עקב מצב רפואי ניתנים ללא עלות וללא התחייבות, אלא על בסיס של הצלחה בלבד. "לא קיבלתם לא שילמתם".

 

משרדנו מעניק טיפול יסודי ומקצועי בתביעות הקשורות למצבים בהם נגרם נזק לגופו או רכושו של אדם. עורכי הדין מטפלים בכל ההליכים הקשורים לתביעה ודואגים לאינטרס של הלקוח עד לקבלת פיצוי. במשרדנו מוגשות תביעות נזיקין נגד אנשים פרטיים, חברות ביטוח, עיריות ורשויות… ובגין תאונות תלמידים.  

  • עריכת ייפוי כוח מתמשך 

עוה"ד במשרדנו מתמחים בעריכה של ייפויי כוח מתמשכים. ערכנו עשרות ייפוי כוח מתמשכים ללקוחותינו בהצלחה רבה. אנו מעניקים ייעוץ וטיפול בנושא זה ותופרים את החליפה המתאימה לכל לקוח בהתאם לצרכיו.

  • עריכת צוואות וירושות עפ"י דין 

אנו מתמחים בכל הנושאים הקשורים לצוואות ולירושות בהתאם לדין הישראלי. לרבות, אך לא רק, מתן ייעוץ מקדמי ומימושן של ירושות על-פי הדין. בנוסף, במשרדינו עורכים צוואות מכל הסוגים עפ"י הדין, לרבות צוואות נוטריוניות. כמו כן, עוה"ד במשרדנו הנם בעלי ניסיון ייחודי בעריכת צוואות הדדיות ומימושן.   

עבורנו כל לקוח הוא עולם ומלואו. במסגרת השירות שלנו, אנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ אישי, באופן רציף וקבוע. לאורך השנים, צברנו המלצות רבות מלקוחות מרוצים שנעזרו בשירותינו, ולכן רוב לקוחותינו הינם לקוחות שהגיעו דרך המלצה של לקוח/ה עבר. 

 

למותר לציין כי משרדנו עובד עם מומחים מהשורה הראשונה בתחומם. ולכן, בין היתר, לקוחותינו נהנים משירות מקצועי גבוה ומקבלים פיצויים בסכום המירבי. גם בהקשר זה, הוותק, ההצלחות וניסיון העבר שלנו – מדברים בעד עצמם.

 

אנו מזמינים אתכם לקבל ייעוץ וליווי משפטי מקצועי, שמבוססים על מאות הצלחות מוכחות, כדי להבטיח שלא תעשו טעויות יקרות, ובכך תגדילו את הסיכויים שלכם לקבל את הכספים והזכויות שמגיעים לכם כחוק.

נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
אובדן כושר עבודה ייפוי כח מתמשך עורך דין תאונות דרכים עורכי דין פטור ממס הכנסה צוואות וירושות תאונות עבודה תביעות נזקי גוף תביעות סיעוד
לפרטים נוספים אודות הספק »
בית ש.מ. רחוב התע"ש 18 כפר סבא, קומה .3 מיקוד: 4465141 ת.ד. 1085 כפר סבא.