משרד עורכי דין מאור לוי

משרד עורכי דין מאור לוי

משרד עורכי דין מאור לוי
(נמצאות 0 חוות דעת על נותן שירות זה )

עו"ד מאור לוי הוסמך כבר בשנת 2018 ע"י האפוטרופוס הכללי ומשרד המשפטים לערוך ייפוי כוח מתמשך, הנחיות מקדימות למינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון על פי החוק תוך כך שחרט על דגלו לחשוב ולסייע לפונים אליו לעריכת ייפוי כוח מתמשך באופן יצירתי באמצעות קביעת מנגנונים ברורים אשר יהפכו את העתיד לבהיר וקל יותר עבורם למקרה שחלילה לא יהיו כשירים לבצע פעולות ולקבל החלטות בעצמם.

משרדו של עורך דין מאור לוי עוסק בקשת רחבה של תחומי המשפט, כגון: עריכת צוואות וירושות, ליווי קונים ומוכרים בעסקאות נדל"ן ייצוג וליווי בהליכי חדלות פירעון דבר המקנה לעו"ד מאור לוי פרספקטיבה רחבה עבור עריכת ייפוי הכוח המתמשך ללקוחותיו.

היום באמצעות עריכת ייפוי כוח מתמשך ובהתייעצות עם עורך דין ייפוי כוח מתמשך, אתה יכול לקחת אחריות על עצמך, לדאוג לעצמך ולוודא שרק אדם שאתה מכיר אותו וקרוב אליך מספיק יקבל את ההחלטות בשמך ובהתאם לרצונותיך בלבד ולא פחות חשוב, במועד שאתה תבחר שהוא יכנס לתוקף! זאת בתנאי שבמועד עריכת ייפוי כוח מתמשך הנך בריא וכשיר לקבל החלטות בעצמך ובכך אף לפנות ולבקש זאת מעורך דין ייפוי כוח מתמשך.

>>המשמעות וההזדמנות בייפוי כוח מתמשך- היא לקבוע ולתכנן כיצד יתקבלו החלטות קריטיות בחייך ביום שבו לא תהיה מסוגל (פיזית/ שכלית/ נפשית) לקבל את ההחלטה בעצמך.

>> ייפוי כוח מתמשך- מאפשר לך ורק לך לקבוע מי יהיה האדם שיקבל עבורך את ההחלטה – אחד מילדיך, האח, ההורים או אפילו חבר טוב שאתה יכול לסמוך עליו.

>>מועד כניסתו של ייפוי כוח מתמשך לתוקף- אתה, הממנה (עורך ייפוי הכוח המתמשך) ורק אתה יכול לקבוע את מועד כניסתו של ייפוי כוח מתמשך לתוקף, החל מיום הפקדתו אצל האפוטרופוס הכללי ועד לקביעת מנגנון שעל פיו ייקבע כי אינך מסוגל להבין ולקבל החלטות הקשורות בתוכן ייפוי הכוח המתמשך

>>פקיעה או ביטול של ייפוי כוח מתמשך- ייפוי כוח מתמשך איננו מחייב בפיקוח. יחד עם זאת, עורך ייפוי הכוח המתמשך (להלן: "הממנה") יכול לבחור בסיוע של עורך דין ייפוי כוח מתמשך לצרף לייפוי הכוח מתמשך בני משפחה ו/או חברים ו/או מכרים עליהם הוא סומך ובטוח שרוצים ומעוניינים בטובתו האישית כדי שישמשו "מיודעים" לפיקוח אחר פעולות מיופה הכוח (להלן: "הממונה").

 

 

במידה ועולה ספק בידי עורך דין ייפוי כוח מתמשך אשר עורך את ייפוי הכוח בדבר כשירותו של הממנה, יישלח הממנה למומחה אשר ימציא לעורך דין ייפוי כוח מתמשך חוות דעת מתאימה על כשירותו לעריכת ייפוי כוח מתמשך ולחתימתו על המסמכים הנדרשים.

 

>>במידה ואתה או אחד מבני משפחתך מעוניינים להתייעץ פנו אלינו עוד היום!

 

עו"ד ייפוי כוח מתמשך מאור לוי | עזרים
נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
חדלות פירעון ייפוי כח מתמשך ליטיגציה אזרחית מסחרית מיסוי מקרקעין עורכי דין צוואות וירושות
לפרטים נוספים אודות הספק »
רחוב הגביש 4 ב׳, נתניה בניין TITANIUM, קומה 2, חדר 204
ראשון-חמישי: 09:00 19:00