עיצוב פנים בהתאמה אישית – סטודיו מיכל ידגר

עיצוב פנים בהתאמה אישית – סטודיו מיכל ידגר

עיצוב פנים בהתאמה אישית – סטודיו מיכל ידגר
(נמצאות 1 חוות דעת על נותן שירות זה )

סטודיו מיכל ידגר- מעצבת פנים משנת 2013 עם התמחות בהתאמת דיור לאנשים עם מוגבלויות, בעלת ניסיון במספר פרויקטים מוצלחים בעיצוב בתים, שיפוץ בתים ודירות.

להתאמות דיור הגעתי בעקבות מקרה משפחתי. ההבנה שאני יכולה לשלב את האהבה שלי לעיצוב עם הניסיון האישי שלי פתח לי דלת חדשה, אשר חיבר אותי ליצור התאמות שיאפשרו שינוי מהותי באיכות החיים של כל בני הבית עם התחשבות בצרכי המטפל.
וזאת מבלי לוותר על האווירה הביתית, המשלבת זמינות, חמימות ופרקטיות –  משום שאין שום סיבה שבית שאנשים גרים בו יראה כמו מרכז טיפולי!

עיצוב פנים בהתאמה אישית- התאמות דיור לאנשים עם מוגבלויות.

בסטודיו מיכל ידגר- תקבלו שירותי עיצוב פנים בדגש על תכנון בתים ודירות לאנשים עם מוגבלויות המותאם באופן מלא ויסודי ליכולותיו, מגבלותיו וצרכיו הייחודיים של האדם.

האני מאמין שלי הוא שכל אדם הוא עולם ומלואו ולכל אחד יש צרכים שונים ויכולות שונות, וחשוב לי להעניק שירות איכותי ואמין בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, כדי שתקבלו את העיצוב המושלם והמתאים ביותר עבורכם. וזאת לאחר שנעשה היכרות מעמיקה איתכם ועם הצרכים המדויקים שלכם.

תהליך עיצוב בית או עסק נגיש בהתאמה:

1.  פגישה אישית –לפני הכנת הסקיצה ותוכנית העבודה חשוב לי להכיר אתכם פנים מול פנים לכן, לפני הכול נשב על כוס קפה אצלכם בסלון להכיר ולתאם ציפיות, מטרת הפגישה היא לדייק ולהכיר את החלומות העיצוביים שלכם.

2. סקיצה- חשוב לי שהתהליך יעשה בשיתוף פעולה מלא אתכם לכן. לכן , ייתכן שאבקש מכם לעשות קצת שיעורי בית. לאחר הצגת האפשרויות ומספר כיוונים לתכנון הבית. יחד נבחר את התכנון הכי נכון ומדויק עבורכם.

3. תוכנית עבודה-  אני אכין יחד אתכם תוכניות עבודה מסודרות עם כתב כמויות מפורט. לתמחור העבודה בתהליך הוגן ושקוף, ולקבלת מספר הצעות מחיר.

4. תקציב- זהו אחד הרכיבים החשובים ביותר בתהליך העיצוב לכן חשוב לי להגיד לכם, שהחדשות הטובות הן שבעזרת תהליך נכון, נתמחר את החלום העיצובי שלכם ונאפשר את התהליך בהתאם לתקציב שנגדיר מראש.

כיצד אני עושה זאת? בעזרת הניסיון והכלים המקצועיים שברשותי והאהבה שלי לתחום. ובעזרת שיתופי הפעולה עם אנשי מקצוע מוכשרים בתחומם שרקמתי במהלך השנים בקפידה יתרה.

הניסיון לימד אותי שגם בתקציבים לא גבוהים אפשר להגיע לעיצוב מושלם –  על ידי הבנה שהמפתח הוא שמירת האיזון בין הרצונות של הלקוח והתקציב.

5. בחירות- בהתאם להמלצות והצעת המחיר שאספנו, נבחר את אנשי המקצוע והספקים, לבחירות של חומרי הגמר כגון: מטבח, ריצוף, חיפויי קירות, כלים סניטריים, ריהוט, גופי תאורה ואקססוריז, בהתאם לנתוני הבית, הצרכים שלכם, טעמכם האישי והתקציב כמובן.

6. ליווי אישי- אני כאן עבורכם לאורך כל הפרויקט-  אם חשבתם שהתהליך הזה הוא כאב ראש אחד גדול אז הסירו דאגה מלבכם! במסגרת הליווי, אני דואגת שאנשי המקצוע יקבלו את כל התוכניות, יבצעו את העבודות במדויק ובזמן, בודקת ומפקחת שכל התהליך יתבצע בהתאם לתכנון, התקציב והיעדים שהגדרנו מראש, ואתם תקבלו עדכון על כל התהליך בלי כאבי ראש מיותרים.

כאן בעיצוב פנים בהתאמה אישית – סטודיו מיכל ידגר תקבלו את כל שירותי עיצוב הבית תחת קורת גג אחת, תוך התמחות בהתאמות דיור לאנשים עם מוגבלויות פיזיות ולגיל השלישי. כי שיפוץ הבית והתאמה נעשה הרבה יותר קל ברגע שנעזרים באנשי מקצוע אשר מומחים ומקצועיים בתחומם.

יוצאים לדרך? רוצים להתייעץ ? למענה מהיר פנו אלינו בוואצאפ או פייסבוק

נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
התאמת דיור יועץ נגישות מעצבי פנים עיצוב הבית לגיל השלישי
לפרטים נוספים אודות הספק »

    נמצאות 1 חוות דעת גולשים על נותן שירות זה