עמי ברמי- תכנון ועיצוב פנים מונגש

עמי ברמי- תכנון ועיצוב פנים מונגש

עמי ברמי- תכנון ועיצוב פנים מונגש
(נמצאות 0 חוות דעת על נותן שירות זה )

עמי הינו מעצב פנים החבר בארגון מעצבי הפנים בוגר תואר בניהול לצד לימודי עיצוב פנים ופיקוח בניה.

אחרי קריירה ענפה של שני עשורים בשוק תשתיות תקשורת בתפקידי ניהול והובלת צוותים בפעילות מול חברות בנייה ותיאום תשתיות החלטתי לעזוב את עולם ניהול התשתיות והפרויקטים עבור חברות מסחריות ולעזור לאנשים עם מגבלה, לשפר את איכות החיים שלהם, בעזרת עיצוב ותכנון בתים ודירות שמותאמות לצרכים האישיים שלהם.

את רזי התכנון, ירידה לפרטים, חשיבה חכמה, קיבלתי מהבית – אבי ז"ל אשר היה בעלים של משרד לשרטוט של תוכניות עבודה והיתרים ואני גדלתי בין הגרמושקות (תוכניות בנייה). מאז ומתמיד ראיתי דברים ברמת השרטוט שאחרים פספסו והייתי מתערב ומשנה תוכניות אדריכליות בפרויקטים של מכרים, רק כדי למלא אחר הצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר.

ההיכרות עם אנשים בעלי מגבלה לא הייתה זרה לי – גדלתי במשפחה בעלת מוגבלות, אבי, עבר אירוע מוחי ונדרש לעזרה החל מהליכה לבדיקות ועד לנסיעה לעשות קניות והניידות בתוך הבית. חוותי מקרוב איך נראים החיים כאשר אדם ממשיך לחיות ולהתנהל בבית שהוא לא מונגש ולא מותאם לצרכיו, עד כמה איכות החיים נפגעת. "זה תמיד כאב לי שאפילו במסדרון, בחדרים או בשבילי הגישה החיצוניים לבית לא היו פתרונות עבורו".

עם הרגישות הזו וההבנה שניתן וחשוב להנגיש כל בית בישראל, התחלתי לקבל לקוחות המתניידים על כסא גלגלים, רולטורים או הליכון ורוצים לשפץ את ביתם כדי שיתאים להם לעוד שנים רבות. התגייסתי לנהל את הפרויקטים החדשים ויצרתי לכל משפחה בית שלראשונה בעלי המשפחה יכלו היו לדמיין את עצמם חיים בו עוד שנים רבות בנוחות מקסימלית ולקרוא לו "הבית שלנו"

החלטתי להשתמש בידע שצברתי כדי לבצע מהפך בבתיהם ובחייהם של לקוחות פרטיים. השילוב בין ראיה כוללת לירידה לפרטים, אהבת האדמה וחדוות היצירה, לצד חשיבה חכמה, פונקציונלית וייחודית, הובילו אותי  ליצור דרך פשוטה ושונה לחידוש בתים, מתוך אהבה לאנשים והבנה עמוקה של צרכיהם. כל זאת בתהליך קצר וממוקד, המאפשר להם לקבל בית משודרג מותאם ומונגש בסביבה הקיימת, תוך עמידה בתקציב ובלוח הזמנים המוגדרים מראש.

אני מנגיש את הבית ומעצב אותו כך שירגיש כבית רגיל ולא כמו בבית החולים.
עיצוב פנים בהתאמה אישית ובסטנדרטים מעולים
אם אתם מרגישים שהגיע הזמן להתחדש או שאתם צריכים להנגיש את הבית, עוברים לדירה או לבית חדש או מעוניינים במתיחת פנים למרחב הקיים, משרד עיצוב הפנים של עמי מהווה כתובת מקצועית, רצינית ונכונה. השילוב בין עיצוב ואסתטיקה, אהבת אנשים והבנת צרכיהם, ניסיון עשיר והיכרות עם הגישות המתקדמות ביותר – כל אלו הופכים את המשרד לייחודי ומותאם ללקוחות השונים המעוניינים לשדרג ולהנגיש את הבית ואת איכות החיים.
מעצב פנים מומלץ – יכולות, תעודות והצלחות
עמי ברמי הינו מעצב פנים בוגר בי”ס דיפלומה, בעל תואר ראשון בניהול מהאוניברסיטה הפתוחה, וכן בעל תעודת מפקח של מרכז הבניה. לאורך קריירה ארוכה ופורייה של ניהול פרויקטים מורכבים, עמי מיישם את הידע הנרחב וההבנה המעמיקה שרכש, ומעמידו לרשות לקוחות פרטיים המעוניינים לבצע מתיחת פנים, שדרוג והנגשה של בתיהם ודירותיהם, וכן לאנשים הנכנסים לבית קיים או לדירת קבלן.

הניסיון הרב של עמי בניהול פרויקטים גדולים משולב עם ראייה מערכתית וכוללת, לצד היכולת לרדת לפרטי הפרטים של הפרויקט וכן היכרות עם פתרונות חכמים, מתקדמים, ייחודיים ופרקטיים. איכויות אלו משתלבות עם חדוות היצירה ומובילות לדרכים שונות, פשוטות ומיוחדות לחידוש והנגשת בתים ודירות, הנותנות מענה שלם לצרכיהם של הדיירים.

נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
התאמת דיור מעצבי פנים עיצוב הבית לגיל השלישי
לפרטים נוספים אודות הספק »
עמק חפר
א-ה: 8:30 – 17:30