ינון לרנר – אוסטאופתיה ודיקור יבש

ינון לרנר – אוסטאופתיה ודיקור יבש

ינון לרנר – אוסטאופתיה ודיקור יבש
(נמצאות 1 חוות דעת על נותן שירות זה )

ינון לרנר – אוסטאופתיה ודיקור יבש- מאז שנת 2006, מטפל במגוון רחב של בעיות ומטופלים. ינון מחזיק בתעודת אוסטאופתיה, אשר קיבל אחרי 5 שנות לימודים במכללת ווינגיט הממוקמת בנתניה. בנוסף, ינון  הנו בוגר של המכללה M.T.I אשר בבוסטון, ארה"ב. התעודות של ינון כיום נמצאות בחזית השיטות האפקטיביות לטיפול והקלה בפציעות, דלקות, כאבי ראש, בעיות מערכתיות, נשים הרות, תינוקות ועוד. כמו כן טיפול לפי שיטת האוסטאופתיה, ינון משלב מגוון של טכניקות הכוללות "טריגר פוינט", "דיקור יבש/מערבי" ושיטת "A.R.T".

המרכז הרפואי סוראסקי – איכילוב

ינון לרנר – אוסטאופתיה ודיקור יבש שירת במרפאות בביה"ח איכילוב אשר בתל-אביב מתחילת 2010 ועד 2022. ינון טיפל במרפאות אלו בסובלים מכאבים אורטופדים, כאבי ראש, בתינוקות ובילדים, בעזרת שיטת האוסטאופתיה ובשילוב של שיטות נוספות. שיטות אלה הוכחו בבחינה קלינית כמפחיתות ומקלות במידה רבה את הסבל של החולים. 

הפילוסופיה של ינון

"הגישה שלי לטיפול בכאבים ובעיות רפואיות מבוססת בעיקרה על הפילוסופיה של תורת האוסטאופתיה, בנוסף לשנים רבות של  ניסיון מעשי בטיפול, וידע רחב על האנטומיה ופיזיולוגיה של גוף האדם. מרבית גישות בוחרות לטפל בעיקר בסימפטומים המתעוררים כאשר עולה בעיה גופנית. אלא שהגוף הוא יחידה מורכבת ועדינה שבעצמה מורכבת מיחידות ומערכות קטנות הצריכות לפעול בתאום יחדיו. כאשר אחת היחידות או המערכות מתחילה בתפקוד לקוי היא יכולה להביא לסימפטומים בחלק אחר של הגוף. וכך, כאב שמורגש בברך יתכן ומוצאו באגן. כאב ראש יתכן ומקורו בהקרנה כתוצאה מבעיה בצוואר. בעיה במערכת העיכול יכולה להיות קשורה בתפקוד לקוי של עמוד השדרה."

 

"אני מסתכל על הגוף כיחידה כוללת ותלת ממדית. אני מתמקד בחקירה וזיהוי שורש הבעיה של הסימפטומים ובכך אני מטפל במקור הבעיה. התוצאה היא חיים של בריאות אופטימלית והחלמה מכאבים ופציעות."

נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
טיפול בכאב מטפלים וקליניקות רפואה משלימה
לפרטים נוספים אודות הספק »
בילטמור 1, דירה 10, קומה 3.5, תל אביב
24/7 בין השעות: 9:30-20:00  

    נמצאות 1 חוות דעת גולשים על נותן שירות זה

    • Hadar
      שם: Hadar
      תאריך:
      דירוג:
      (5 מתוך 5)
      חווית הקניה:

      ינון מטפל מעולה! אני כנר במקצועי והגעתי אליו לטיפולים באיכילוב לאחר תקופה ארוכה של כאבים בידיים שכמעט גרמו לי להפסיק לנגן. ינון ממש הציל אותי ואת הקריירה שלי.
      ממליץ בחום!
      הדר כהן