ד"ר זכות – מימוש זכויות רפואיות

ד"ר זכות – מימוש זכויות רפואיות

ד"ר זכות – מימוש זכויות רפואיות
(נמצאות 0 חוות דעת על נותן שירות זה )

כל אדם אשר נפגע מתאונה או סובל ממחלה שלא מאפשרת לו לעבוד למחייתו זכאי להגיש בקשה לביטוח לאומי או חברות הביטוח עבור קצבה אך לעיתים קרובות אנשים הזקוקים לסיוע נתקלים בקושי למצות את זכויותיהם.
אנו עדים לכך שברוב המוחלט של המקרים בהם הבקשה לקבלת הזכאות מול הרשויות הוגשה באופן עצמאי הבקשה נדחתה. וכך קורה שאותו אדם לא מימש או מיצה את זכאותו למרות, שברור מעל לכל ספק שאכן הוא היה זכאי לה. ישנן סיבות רבות לאי מיצוי זכויות, והסיבה העיקרית לרוב היא בירוקרטיה מרובה אשר, מתישה את רוב הזכאים. לכן, רובם לא מצליחים לממש את זכאותם באופן עצמאי. ד"ר זכות מעניקה שירותי מימוש ומיצוי זכויות רפואיות מול ביטוח לאומי וחברות הביטוח.

חזון החברה הוא לתת מענה וטיפול אישי עבור כל אדם שמפאת חוסר זמן או בירוקרטיה מרובה אינו מצליח לממש את זכויותיו מול גופם אלו. כחברה הפועלת למעלה מעשור. המטרה שלנו היא ללוות אתכם כל הדרך ולהיאבק איפה ומתי שצריך, עד שתוכלו לממש את מלוא זכאותם וקבלת כספכם בהקדם האפשרי כי מיצוי זכויות מלא זה המומחיות שלנו. הידע הרחב והתמצאות בנבכי הבירוקרטיה לצד התייעצות שוטפת עם טובי הרופאים בישראל מעניקה ללקוחותינו רשת ביטחון שהפניה שלהם ושלכם תעשה ביסודיות ובדיסקרטיות ותסלול את הדרך לקבל את מלוא זכותכם.
אז אם נשאלתם למה דווקא ד"ר זכות?  כי עם 90 אחוזי הצלחה קשה להתווכח!
תחומי פעילות 
גמלת ניידות- מעניקה הטבות שונות לילדים ובוגרים שיש להם ליקויים ברגליים המגבילים אותם בניידות, כדי לסייע להם להשתלב בקהילה ולפתח חיים עצמאיים. לכל הטבה נקבעו תנאי זכאות ספציפיים.

תאונות עבודה- נכי עבודה הם נפגעי עבודה שנותרו נכים בעקבות פגיעה שאירעה להם במהלך עבודתם ונקבעה להם דרגת נכות, זמנית או קבועה, על-ידי ועדה רפואית.
מי שהוכרו כנכי עבודה זכאים לקצבת נכות או למענק נכות ולהטבות נוספות שיסייעו להם להשתקם.

גמלת ילד נכה- משולמת בהתאם ללקות שיש לילד ומידת תלותו בזולת. ילד עם יותר מלקות אחת יהיה זכאי לגמלה על-פי הליקוי המזכה בסכום הגבוה יותר סכום גמלה בשיעור של 50% הוא 1,268 ש"ח, סכום גמלה בשיעור של 100% הוא 2,608 ש"ח, סכום גמלה בשיעור של 188% הוא 4,773 ₪.

ביטוח סיעודי- מחברות ביטוח פרטיות נועדה למקרים בהם האדם הופך לסיעודי, זאת בנוסף לאפשרות לרכוש ביטוח סיעודי בקופת החולים ולגמלת סיעוד עבור הזכאים.

ביטוח אובדן כושר עבודה- הוא רכיב בקרן פנסיה או בביטוח מנהלים, שנועד להבטיח תשלום קצבה חודשית לחוסך, וזאת במקרה שלא יוכל להמשיך לעבוד ולהתפרנס עקב מצבו הבריאותי.

פטור ממס הכנסה- אנשים שנקבעה להם נכות רפואית בשיעור של 100%, או בשיעור של לפחות 90% לפי חישוב מיוחד, עשויים להיות זכאים לפטור ממס הכנסה על הכנסה מיגיעה אישית והכנסה שאינה מיגיעה אישית.

קצבת נכות כללית- משולמת למי שעקב נכותו נפגע או צומצם כושרו להשתכר ב-50% לפחות ונקבעה לו/לה נכות רפואית בשיעור של לפחות 60% או 40% לפחות.

קצבת שירותים מיוחדים (שר"ם)- משולמת בנוסף לקצבת נכות כללית, ונקבעת בהתאם לתנאי הזכאות, לקשישים הזקוקים לעזרה רבה של אדם אחר בפעולות היום יום ואינם מאושפזים במוסד שניתנים בו שירותי רפואה, סיעוד או שיקום.

תג חניה לנכה – סיוע בהשגת תו חניה לזכאים

הצוות המקצועי שלנו בד"ר זכות מביא אתו 10 שנות ניסיון, וטיפול מסור במגוון רחב של זכויות רפואיות וקצבאות זכאות.

אל תוותרו על הזכויות שלכם! לבדיקה מהירה למימוש זכאות לחצו כאן

 

*השירות אינו מהווה ייעוץ משפטי או ייצוג משפטי*

נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
ועדה רפואית ביטוח לאומי מימוש זכויות רפואיות שירות משפטי פיננסי וביטוחי לנכים ולקשישים תביעות ושירותי ביטוח
לפרטים נוספים אודות הספק »
מוסד הרב קוק הרב מימון 1, ירושלים