ענת סין-הרשקו פיזיותרפיה שיקומית

ענת סין-הרשקו פיזיותרפיה שיקומית

ענת סין-הרשקו פיזיותרפיה שיקומית
(נמצאות 0 חוות דעת על נותן שירות זה )

טיפול ושיקום פיזיותרפיה שיקומית נוירולוגית, נשימתית וסטיבולרית וכללית עד הבית. ענת סין-הרשקו,פיזיותרפיסטית מוסמכת, בעלת רישיון של משרד-הבריאות. (BPT) בוגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה מטעם אוניברסיטת תל-אביב. (MA) ותואר שני בגרונטולוגיה (לימודי זקנה) מטעם אוניברסיטת חיפה.

טיפול ושיקום נשימתי עד הבית -ענת סין- הרשקו
ענת סין-הרשקו, בעלת ניסיון קליני של שנים רבות עבדה בבתי החולים בלינסון ואסף-הרופא במחלקות בית-החולים השונות ובמכוני פיזיותרפיה, והייתה חלק מצוות מכבי שירותי בריאות וממקימי המרכז לשיקום-יום.

סין-הרשקו ענת הקימה את המערך לטיפול הפיזיותרפיה הנשימתית בקופת חולים מכבי שירותי בריאות. ריכזה את הטיפול הפיזיותרפי במרכז לשיקום-יום, הדריכה והכשירה פיזיותרפיסטים לטיפול במטופלים עם מחלות נוירולוגיות הנמצאים בתהליכי שיקום נשימתיים בילדים ובמבוגרים בטיפול בבית ובמסגרת הקהילה.

ענת סין-הרשקו כיום מטפלת במטופלים הסובלים ממחלות נוירולוגיות וממחלות ריאה, בילדים ובמבוגרים, מונשמים ונתמכי נשימה בבית המטופל.​

ענת רואה חשיבות רבה בעבודה רב צוותית ובשיתוף פעולה מקצועי עם הצוות המטפל בקהילה: רופאים, אחיות, עובדות סוציאליות ועוד. כל זאת במטרה לתת למטופל את הטיפול האופטימאלי ולאפשר לו ולמשפחתו איכות חיים מיטבית, ומניעת הצורך באשפוזים ככל שניתן.

שיקום נוירולוגי

ענת סין-הרשקו בעלת מומחיות בשיקום וטיפול פיזיותרפי בחולים במחלות נוירולוגיות, (CVA)לאחר אירוע מוחי, פרקינסון, טרשת  נפוצה, MSA, אטקסיה, לאחר ניתוחי ראש, נפגעי חוט-שידרה, מניעת נפילות, חבלת ראש טראומטית ועוד.

טיפול ושיקום נשימתי

פיזיותרפיה נשימתית כוללת מגוון טיפולים שמטרתם לסייע לתפקוד יעיל של מערכת הנשימה, ובאופן זה לאפשר ולשפר את יכולת הנשימה, ההליכה והתפקוד היומיומי של המטופל. הטיפול הפיזיותרפי הנשימתי מיועד גם למחלימים מקורונה.

פיזיותרפיה וסטיבולרית

פיזיותרפיה וסטיבולרית מטפלת בכל תופעות הסחרחורות ובבעיות שווי משקל. מטרת הטיפול היא להקל על תסמיני הסחרחורות, לשפר את היציבות ושיווי המשקל של המטופל ובכך לשפר את תפקודו ואיכות חייו.

שיקום כללי

השיקום הכללי מיועד למטופלים לאחר ניתוחים כלליים, ניתוחים להחלפת מפרקי ירך או ברך,  ניתוחי עמוד-שידרה, מצבים של ירידה תפקודית ולאחר אשפוז, ועוד.

שיקום נשימתי ביתי למחלימי קורונה

רבים מחולי הקורונה שהחלימו וחוזרים לביתם מתמודדים עם תופעות של קשיי נשימה, חולשה, ועייפות רבה. תופעות אלו מקשות מאוד על חזרתם לעבודה, לפעילותם הרגילה ולשגרת החיים שהייתה לפני ההידבקות בקורונה.
טיפלתי במטופלים כאלה מהגל הראשון, בביתם, ולאחר תקופה של טיפול עקבי חל שיפור רב בתפקוד הריאתי. וכשנושמים טוב משתפרות מאוד התופעות של העייפות והסיבולת הכללית.

הטיפול הפיזיותרפי הנשימתי כולל תרגילי נשימה, חיזוק שרירי הנשימה וחיזוק כללי. הטיפול כולל גם חיזוק כללי לשרירי הגוף, שיפור הסיבולת וכוח השרירים עד לחזרה לתפקוד בבית, בעבודה ובקהילה. התמחותי בתחום הנשימתי ובמחלות ריאה אחרות תורמת רבות להצלחת הטיפול ולהקלה טובה יותר בתפקוד למחלימי הקורונה.


לאחר שנים רבות של עבודה ומפגש עם המטופלים ובני משפחותיהם, יותר ויותר אני מאמינה ביכולתו של האדם לגייס את כוחותיו הפנימיים בהתמודדות עם הקשיים והמחלות. אני מאמינה כי ביכולתו של המטפל להעניק ולהעצים את המטופל ובני משפחתו ובכך לסייע לו בהחלמה ובשיפור יכולת התפקוד שלו.


⇐לקריאת חוות דעת מלקוחות מרוצים כנסו כאן 

אשמח לסייע גם לכם בכל שאלה או עניין בתחומי הטיפול והשיקום הנשימתי והטיפולים הנוירולוגיים!
נשתמע ענת.

נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
הגיל השלישי טיפול בכאב טיפול בכאב כרוני ליווי בעת מחלה מטפלים וקליניקות פיזיותרפיה שיקום ביתי
לפרטים נוספים אודות הספק »