לביא נעים – משרד עורכי דין

לביא נעים – משרד עורכי דין

לביא נעים – משרד עורכי דין
(נמצאות 0 חוות דעת על נותן שירות זה )

משרד עו"ד לביא נעים מתמחה בתחום דיני הנזיקין, דיני המשפחה ודיני העבודה. במשרד שלוש מחלקות המתמחות כל אחת בתחומה ובכל עורכי דין שתחום התמחותם אך ורק באותו הנושא.
למשרדנו ניסיון רב בייצוג וליווי בבתי המשפט, בבתי הדין לעבודה, בבתי הדין הדין הרבניים ומול ועדות הבטוח הלאומי. ייחודיותו של המשרד היא בפעילות מקצועית ללא פשרות המשולבת בחשיבה יצירתית במצבים סבוכים, הקשבה ומציאת פתרונות מדויקים גם כאשר המצב נראה רחוק מלהגיע להצלחה.
כמו כן, משקיע עוה"ד לביא נעים חלק נכבד מזמנו בפעילות התנדבותית ובייעוץ לאזרחים המגיעים אליו מאזורים רבים במדינתנו ובשים דגש לסיוע למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

דיני משפחה
אחת ההתמודדויות המשמעותיות בחיינו היא בנושאים שבתוך המשפחה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בסכסוכים מתמשכים בין בני המשפחה או באילוץ להתמודד עם חולי או מוות של אדם קרוב. מעבר לגישתנו המקצועית, אנו מציעים אזן קשבת וניגשים לכל תיק ברגישות ובהכלה רבה.
התמחותנו הנה בנושאים הבאים:
– גירושין וסכסוכים במשפחה
– הסכמי חיים משותפים
– הסכמי ממון
– הסכמי גירושין
– עריכת צוואות
– ייפוי כח מתמשך

 

 

דיני נזיקין
תחום דיני הנזיקין עוסק בנזק הנגרם לאדם (נזקי גוף) או לרכוש בעקבות תאונות שונות. תאונות יכולות להתרחש באינספור תרחישים שונים שבעקבותיהם ניתן יהיה לתבוע פיצויים. משרדנו עוסק בתחום הנזיקין בכללותו, ייעוץ משפטי וייצוג משפטי בתביעות נזיקין.
מתחומי העיסוק של משרדנו:
– נזקי גוף
– תאונות דרכים
– תאונות עבודה
– ביטוח לאומי
– רשלנות רפואית
– לשון הרע
העיסוק בנזיקין מתחיל בתאונה, בפציעה. זהו רגע מכונן בחייו של אדם. משרדנו מתגייס כבר מרגע התאונה כדי להבטיח שמלוא התיעוד הרפואי נערך בצורה נכונה וישמש ברגע האמת להגשת תביעה שתזכה את הלקוח בסכום הפיצוי המקסימאלי.


ביטוח לאומי
כל תושב ישראל בן 18 ומעלה חייב על פי חוק להיות מבוטח בביטוח הלאומי – מוסד שמטרתו העיקרית היא לפעול לצמצום הפערים הכלכליים בישראל ולהבטיח קיום בסיסי לאוכלוסיות הנזקקות ו/או החולות והחלשות.  מתוקף היותו מבוטח, על כל תושב לשלם דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות.

חובה על כל אזרח במדינת ישראל לדעת מהן הזכויות הרפואיות שמגיעות לו. זכויות אלה מתייחסות לכל אדם שנפגע בתאונה (לדוגמה תאונת דרכים או תאונת עבודה), חלה במחלה (כולל מחלות שנגרמו על רקע תעסוקתי) או סובל מליקוי רפואי שמונע את תפקודו התקין. על פי חוק, זכאי אדם שכזה לקבל זכויות וכספים מהמדינה – קרי מהמוסד לביטוח לאומי ו/או מחברת הביטוח בה הוא מבוטח. זוהי זכותו, ולמרבה הצער זוהי זכות שצריך להילחם עליה.

משרדנו מתמחה בליווי משפטי ללא פשרות מול הביטוח הלאומי עד לקבלת הזכויות המגיעות לכל אזרח ואזרח, על פי חוק.

 

 

 

דיני עבודה:
תחום דיני העבודה עוסק במכלול הזכויות והחובות בין עובדים ומעסיקים.  מצד העובד ישנה הקפדה על שמירת הזכויות בהעסקה ובפיטורין החל מהשכר במלואו ועד כלל הזכויות הסוציאליות המגיעות לעובד כגון הפרשה לפנסיה, פיצויי פיטורין ועוד. ליווי של עובד יכול להחל כבר בשלב בו הוא שוקל לחתום על הסכם העסקה חדש או כמובן במידה ועובד מזומן לשימוע לפני פיטורין.

מצד המעסיק משרדנו מלווה לאורך שנים חברות (בעיקר בתחום ההייטק והביוטק), מועצות מקומיות ואזוריות ומועצות דתיות. במשגרת ליווי המעסיק אנו מוודאים שהתנהלותו של המעסיק עומדת בכל דיני עבודה ובכך מונעת אפשרות עתידית של עובדים לתבוע את המעסיק. במקרה של תביעה משרדנו מלווה את המעסיקים ומצליח במקרים רבים להפחית בשיעורים ניכרים ביותר את התביעות המוגשות נגדם.

זכויות ילדים בעלי צרכים מיוחדים:
כאבא לילד בעל צרכים מיוחדים לעו"ד לביא נעים שמורה פינה חמה בלב למשפחות בעלות רקע דומה. למשפחות אלו ניתן במשרדנו ליווי מקיף בכל תחומי החיים תוך דאגה למיצוי כלל זכויותיהן הן מול הביטוח הלאומי והן מול כל גורם אחר (לדוגמא תו נכה ממשרד התחבורה).
בנוסף עו"ד לביא נעים יוצר למשפחות בעלות צרכים מיוחדים ליווי ארוך טווח אשר יבטיח את טובתן גם בעתיד תוך שימת לב להבדלים בטיפול בבעלי הצרכים המיוחדים בבגרותם לרבות שינוי הקצבה בביטוח לאומי מקצבת ילד נכה לקצבת נכות כללית, הליכי אפוטרופסות, צוואות ייחודיות להורים ועוד.


קטגוריות
#דיני משפחה #דיני עבודה #נזיקין #ביטוח לאומי #צרכים מיוחדים – ילדים ומבוגרים #תאונות עבודה #תאונות דרכים
#רשלנות רפואית #צוואות #ייפוי כח מתמשך #אפוטרופסות #אבדן כושר עבודה #זכויות רפואיות

נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
אובדן כושר עבודה דיני עבודה ועדה רפואית ביטוח לאומי ייפוי כח מתמשך מימוש זכויות רפואיות עורך דין תאונות דרכים עורכי דין צוואות וירושות רשלנות רפואית שירות משפטי פיננסי וביטוחי לנכים ולקשישים תאונות עבודה תביעות נזקי גוף
לפרטים נוספים אודות הספק »
דם המכבים 36, בניין רקיע, מודיעין מכבים רעות
אזורי הפעילות: ירושלים, מודיעין, לוד, רחובות, ראשון לציון  שעות הפעילות: ימים א' – ה' 08:00 – 18:00