מאור- משרד עורכי דין בית ומשפחה

מאור- משרד עורכי דין בית ומשפחה

מאור- משרד עורכי דין בית ומשפחה
(נמצאות 0 חוות דעת על נותן שירות זה )

עורך הדין מאור גרצנשטיין, בוגר תכנית המצטיינים למשפטים-כלכלה באוניברסיטה העברית בירושלים מאמין בשקיפות מלאה: כל המידע על העלויות יינתן לכם מראש, נהיה בקשר תמידי ונעדכן אתכם באופן שוטף על כל שלבי ההליך. בקצרה, אנחנו נעבוד לילות כימים לרווח המקסימלי שלכם.


מאור- משרד עורכי דין בית ומשפחה. אנחנו מבינים את החשיבות הרבה לעורך דין הזמין לכם בכמה ערוצי תקשורת מתקדמים, ומבקשים להיות האורים והתומים שלכם בהליך הקרוב. אשר על כן המשרד שלנו בחר להצטיין ביחסי אנוש מעולים, משפטנות מקצועית, נגישות וזמינות.

משרדנו מאמין שעורכי הדין הם בראש ובראשונה נותני שירות, וככאלו אנחנו צריכים להיות בעלי תחושת שליחות עליונה של צדק והגינות. אשר על כן שמנו לנו כמטרה להוכיח את עצמנו עבורכם בכל תיק מחדש. המשרד שלנו מאמין ביחס אישי ומזמין לכל לקוח באשר הוא, שכולל ניתוח מלא של המקרה לפנינו והצגת התמונה הכוללת בשקיפות והגינות מלאה.

אכפת לנו מהבית והמשפחה. לכן, המשרד שלנו בחר להתמקד, להתמחות ולהתמקצע בשלושת התחומים החשובים לאדם:

  • דיני משפחה ע"י עורך דין משפחה
    המשרד עובד בגישה מהפכנית בה מנסים קודם כל לגשר על המחלוקת בין הצדדים (אם ישנה כזו) לפני הסלמה כל שהיא. המשרד יודע שיש חשיבות רבה בבדיקת ומציאת העמק השווה של הצדדים, טרם נקיטת צעדים חיצוניים וקיצוניים.
    אנו עושים זאת מתוך התחשבות והבנה שיש פערים כספיים ומפחי נפש משמעותיים בין עלויות הליך משפחה שמתבצע בהסכמה ועלויות הליך שיש בהם מחלוקות. עם זאת, אנחנו יודעים להיות לוחמניים כשצריך, וראוי שנפעיל כלים משפטיים שעומדים לרשותנו כדי להגן על הנכסים והמשפחה שלכם.
  • דיני ירושה ע"י עורך דין ירושה
    לנו במשרד חשוב להגן על הנכסים שלכם. בישראל יש כ-15,000,000,000 ₪ בכספים אבודים: נכסים שבעליהם או היורשים שלהם כלל לא יודעים על נכסים אלו. אנחנו מבקשים שאתם תהנו מכל הנכנסים שלכם, ולכן אנחנו מתחילים כל תיק ירושה – ניסוח צוואה או מימוש נכסים, באיתור נכסים מלא על שם המוריש. כי חשוב לנו לדעת קודם כל מה עומד לפניכם.
  • דיני מקרקעין ונדל"ן ע"י עורך דין נדל"ן
    מאחר והשפה המשפטית זרה לרוב הציבור, תפקיד עורכי דין בתחום הנדל"ן הוא להיות האורים והתומים של העסקה שלכם בים של דינים, מיסים וחוזים מורכבים. תפקידו הוא לנווט את העסקה למצב האופטימלי מבחינתכם-משפטית וכלכלית, אנחנו יודעים ואנחנו כאן בשבילכם. לעורך הדין מאור גרצנשטיין, עורך דין נדל"ן, יש התמחות מיוחדת במיסוי מקרקעין ואנחנו יודעים איך להפחית לכם מיסים (מס שבח או מס רכישה) במידת הצורך.


נציגי השירות שלנו עומדים לרשותכם במגוון הערוצים הדיגיטליים:

058-618-4433

פייסבוק: Maor Gercenshtein 

אינסטגרם: maorgercenshtein 

לינקדין: Maor Gercenshtein, Adv 


לקריאת חוות דעת מלאה לחצו כאן
https://www.lawreviews.co.il/provider/gercenshtein-maor

נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
ייפוי כח מתמשך מיסוי מקרקעין ונדלן עורכי דין