תמן-שירות יועצי ניידות

תמן-שירות יועצי ניידות

תמן-שירות יועצי ניידות
(נמצאות 0 חוות דעת על נותן שירות זה )

חברת תמן, קיימת מעל 28 שנים ומתמחה בייעוץ, התאמת ואבזור רכבים לנכים כחלק משירות הנגישות לבעלי מוגבלויות.
כל נכה שהוגדר על ידי הוועדה הרפואית של ביטוח לאומי או וועדה מטעם משרד הבריאות עם אחוזי מוגבלות ניידות, ונכותו נמצאת ברשימת הליקויים של משרד הבריאות. לדוגמא רשימת ליקויים של אגף השיקום משרד הבריאות:
שיתוקים.                 
קטיעות.
קישיונות.
נקיעות.
מרפקים מדומים.
הגבלת כושר תנועת
המפרקים בגפיים התחתונות או החלפתם.
קיצור גפה.
מומים מלידה.
נמוכות קומה.
הפרעות במערכת כלי הלימפה.
תהליך אי-ספיקה היקפית בעורקי הגפיים התחתונות.

החוק אומר שבעצם החל מגיל שנתיים ושמונה חודשים ניתנת לו ולמשפחתו אפשרות להתחיל בתהליך בקשה לניידות כגון: כסא גלגלים או רכב המתאים לצרכיו בהתנהלות היומיומית. התאמת סוג הרכב נקבעת בהתאם למענה לשאלה:  לנכה נוהג או מוסע.

ליווי לוועדה לבחירת גודל רכב.
במידה ויש כבר רכב לנכה או לבן משפחתו ניתן לבקש לאבזורו לפי קביעה של מכון הרפואי לבטיחות בדרכים עבור ביטוח לאומי, בהתאם ליכולותיו ומגבלותיו של הנכה הנוהג או המוסע. יחד עם זאת יש מקום לשינוי סוג הרכב ו/או האבזור עפ"י צרכי הנכה.

השוני והעדיפות לקבלת שירות מחברת תמן הוא שאנו מודעים לכל ההליך הבירוקרטי ולרוב בשל אי ידיעת החוק והזכאות רוב הזכאים לא ממשים זאת. חשוב לציין שליווי מחברת תמן מקצרת תהליכים בזכות הידע וניסיון רב שיש לנו בכל התהליכים הרלוונטיים למימוש הזכאות להנגשת הנכה.

החל משלב מילוי הטפסים לוועדה הרפואית לניידות, דרך כל התהליך ("הבירוקראטי") לקבלת כל האישורים והמימון של ביטוח לאומי, ועד להשלמת הסבת ואבזור הרכב המותאם אישית לנכה, כולל תקינה ורישוי.

בכדי לאפשר את רמת השירות הגבוהה והמיטבית ביותר, שהיא שרות "קרוב לבית"  ובכול זמן נדרש עומדים לרשות לקוחותינו 4 סניפים בפריסה ארצית: בחיפה, קיסריה, נצר סירני ובאר שבע.

לייעוץ והכוונה, ולכל שאלה ובירור, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר.

* השירות אינו משפטי

נותן שירות זה עוסק בתחומים הבאים:
יועץ נגישות ייעוץ ניידות רכבים והסעות לנכים
לפרטים נוספים אודות הספק »
הטוחן 2 קיסריה
https://www.tmn.co.il/contact-us/