מכשיר עיסו לימפטי- Lymphacare

מכשיר עיסו לימפטי- Lymphacare

מכשיר עיסו לימפטי- Lymphacare

מכשיר עיסו לימפטי- Lymphacare

(0 חוות דעת על ספק זה)

לימפה קר- lymphacare מביאה לכם עד הבית שיטת טיפול Hospital To Home עם שירות אדיב ויחס אישי. אשר תאפשר לכם לשמור על רצף טיפולי גם בבית בעזרת מכשיר עיסוי לימפתי מקצועי המסייע ומזרז את הליך שיקום הרקמות לאחר הניתוח ומשפר את מערכת החיסונית של כל לקוח.

עיסוי לימפטי מספק מענה מוכח למגוון של תסמינים ובעיות רפואיות:

התאוששות מניתוח ופציעות
בצקת הלימפה – לימפאדמה
פציעות ספורט
חבלות
שברים
זרימת דם לקויה
פצעי לחץ
בצקת הריונית
מצבי סטרס – לחץ
סוכרת
מוגבלות בתנועה
מערכת חיסונית ירודה
בעיות מטבוליות (חילוף חומרים) כולל עייפות והפרעות שינה.
הפרעות ראומטולוגיות כגון דלקת פרקים ואוסטיאופורוזיס.
החזרת אלסטיות לעור.

השירות שלנו מסתכם בכמה שלבים.

1.שיחת היכרות – נציג החברה יקיים איתכם שיחת עומק בפגישה טלפונית וימלא ביחד איתכם שאלון, לפני הכול עלינו להכיר את הצורך של המטופל כמה שיותר.

2.ביקור בית להדגמה – טכנאי מכשור רפואי יגיע אליכם הביתה עם המכשיר לביצוע הדגמה והדרכה. אנחנו יודעים שאין יותר טוב ממראית עין, מניסיון כבר בתום הביקור והטיפול תורגש הקלה משמעותית. ופה בעצם נקבע את תנאי המשך הטיפול.

לאחר שקבענו את תנאי הטיפול אנחנו נותנים לכם את המכשיר לתקופת ניסיון של חודש ימים בבית עם הסבר פשוט, אך מפורט לגבי אופן השימוש להשגת תוצאות אופטימליות לקיצור ההליך השיקומי והפחתת הכאבים.

בליווי צמוד אנחנו ממשיכים ללוות אתכם, צוות לימפה קר- lymphacare ימשיך לבצע מעקב ולתת שירות עד קבלת החלטה של הלקוח/ מטופל בעניין רכישת המכשיר או השכרתו. ובהתאם לכך תקבלו הצעה לליסינג, או רכישה של המכשיר להמשך טיפול בהתאמה אישית, לפי הקצב שלכם בביתכם, תוכלו אתם לקבוע את תדירות ומשך הטיפולים שתעניקו לעצמכם.

שירות וטיפול עד הבית מעולם לא היה פשוט יותר.
ניתן לשכב על הספה, לצפות בטלוויזיה וליהנות ממכשיר העיסוי שמוריד את רמת הבצקות בגפיים ומשפר את זרימת הדם ומערכת החיסונית.

מטופלים אשר ניסו את המכשיר, כבר הבינו, שזהו הפתרון הטוב ביותר בשבילם, ללא צורך בהמתנה לתור או למרפאה מטפלת, ולא צריך להוציא כספים על טיפולים מיותרים, כאשר יש את מכשיר העיסוי הלימפטי.

עבור קהל הלקוחות שלנו קשישים ובעלי מוגבלויות בעיקר, ביצוע עיסוי לימפטי בבית מעולם לא היה קל ופשוט יותר. המומחים שלנו יגיעו אל ביתכם על מנת לספק לכם הדרכה מלאה לשימוש במכשיר ואת תוצאות השימוש במכשיר והשיפור תוכלו לראות כבר לאחר הטיפול הראשון.

 

אנו מזמינים אתכם לזמן אותנו לפגישה ולהכרת המכשיר, שיסייע ויקל משמעותית על הכאב שלכם, יקצר את הליך השיקום והריפוי וישפר את איכות חייכם.

לקריאת מאמר בנושא כנסו כאן

החברה מתמחה בתחומים הבאים:
עזרים רפואיים

מוצרי מכשיר עיסו לימפטי- Lymphacare

מכשיר עיסוי לימפטי ביתי
 
(0 חוות דעת על מוצר זה)
מכשיר עיסו לימפטי- Lymphacare
צפייה במוצר
מכשיר עיסו לימפטי- Lymphacare